Magazine noi in Palas Iasi
Data publicarii: 01-02-2012 | Afaceri
HUMANIC si LC WAIKIKI, doi mari retaileri internationali, vor inaugura in luna aprilie a acestui an magazine in ansamblul urbanistic multifunctional Palas din centrul Iasului. Ambele parteneriate marcheaza o premiera pentru reteaua nationala de mall-uri dezvoltata si operata de compania Iulius Group. In plus, prin inaugurarea de la Palas, LC WAIKIKI intra pentru prima oara pe piata din nord-estul tarii.
HUMANIC, unul dintre cei mai mari retaileri europeni de incaltaminte, va deschide magazinul in Palas Mall pe o suprafata de peste 560 mp. Si brandul de fashion LC WAIKIKI este pozitionat in Palas Mall, unde va ocupa o suprafata generoasa, de aproximativ 1.350 mp.
Despre HUMANIC
Cu o traditie de peste un secol in confectionarea articolelor de incaltaminte, HUMANIC este, in prezent, unul dintre cei mai cunoscuti retaileri din Europa, cu magazine in tari ca Austria, Slovenia, Ungaria, Cehia, Germania, Elvetia, Polonia si Croatia. In Romania, produsele marca HUMANIC se gasesc in orase precum Bucuresti, Sibiu, Constanta si Cluj-Napoca.
In portofoliul HUMANIC se afla marci internationale de prestigiu precum Alisha, Tommy Hilfiger, Geox, Funky Shoes, Buffalo, Puma, Minozzi, Pat Calvin, Lacoste si multe altele.
Despre LC WAIKIKI
LC WAIKIKI, lider in sectorul confectiilor in Turcia, satisface toate dorintele vestimentare ale familiei, inclusiv adulti, adolescenti, copii, prescolari si bebelusi, la preturi accesibile. LC WAIKIKI, XSIDE si LC WAIKIKI PREMIUM sunt marci ale noului partener Palas, care furnizeaza moda si accesorii pentru oameni cu stiluri de viata diferite. Cu 360 de magazine in Turcia, concernul de confectii vizeaza sa ajunga in urmatorii ani printre primii trei retaileri din Europa. Dupa lansarea brandu-ului pe pietele din Germania, Rusia, Romania, Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Albania, Kazahstan, Irak, Siria si Egipt, strategia de expansiune include si alte tari precum Polonia, Georgia, Azerbaidjian, Iran, Maroc si Arabia Saudita.
Despre Palas Iasi
Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat in Iasi de compania Iulius Group, introduce conceptul "lifestyle center” pe piata de "mixed-use developments” din Romania. Acesta este un centru multifunctional regional, care se adreseaza nu doar iesenilor, ci si locuitorilor din judetele limitrofe precum Bacau, Vaslui, Suceava, Botosani si Neamt. Palas cuprinde: spatii comerciale, cladiri de birouri clasa A, hoteluri de 4*, centru sportiv si SPA, apartamente, cea mai mare parcare subterana din Romania cu aproximativ 2.500 locuri, gradina publica, cinema multiplex si teatru de vara.
Componenta de retail a ansamblului Palas este unica prin mixul intre "shopping mall” si "shopping street”.
· Palas Mall va avea o suprafata inchiriabila de 47.500 mp si va cuprinde 132 magazine, food court cu 1.300 locuri, Village Cinemas cu 9 sali si una de tip VMAX, cafenele, restaurante cu specific international, supermarket Auchan, zone de joaca pentru copii si variate posibilitati de entertainment.
· Palas Shopping Street va fi prima strada comerciala de nivel occidental din Romania si va totaliza 35 de magazine, desfasurate pe o suprafata inchiriabila de 6.600 mp.
Printre brand-urile care vor fi prezente la Palas se numara H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, New Look, Douglas, Hervis Sports, Colin's, Levi's, Motivi, Oodji, L'Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, KFC Drive Thru, Auchan etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an