Softelligence a depasit primul milion de euro
Data publicarii: 09-02-2012 | Afaceri
Softelligence, dezvoltator de solutii e-Business si CRM integrate cu sisteme ERP complexe, a depasit in 2011 obiectivul de a ajunge la o cifra de afaceri de 1 milion de euro. Compania a inregistrat anul trecut venituri de 1,062 milioane euro, din care aproximativ 70% provin din comercializarea suite OMNi e-Business 2.0 iar 30% din linia de business ELITE ce deruleaza proiecte high-end outsourcing.
"Suntem foate multumiti ca am reusit in 2011 sa indeplinim obiectivul psihologic de a depasi primul milion de euro ca cifra de afaceri. Am reusit acest lucru in special datorita echipei de specialisti in implementarea solutiilor e-Business, foarte dedicati proiectelor de anvergura pe care le derulam”, spune Teodor Blidarus, managing partner Softelligence.
Managementul companiei isi propune ca in 2012 sa majoreze veniturile Softelligence cu cel putin 40% fata de 2011.
"Vom lansa in curand, in varianta comerciala, mai multe solutii mobile de business reunite sub denumirea OMNi Mobile, urmate apoi de versiunea 3.0 a suitei OMNi e-Business. Toate acestea, precum si consolidarea portofoliului de clienti pentru divizia ELITE, ne vor ajuta sa ne indeplinim obiectivul de crestere cu 40% fata de 2011 si chiar sa il depasim”, adauga Teodor Blidarus, managing partner Softelligence.
In 2010, Softelligence a avut venituri de 546.000 euro si un numar mediu de 11 salariati. La finalul lui 2011, compania avea aproximativ 40 de angajati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara