Reduceri dupa reduceri la cumpararea asigurarii auto rca
Data publicarii: 13-02-2012 | Finante-Banci
Numarul mare de asigurari RCA vandute direct prin Internet se explica prin faptul ca oferta tuturor companiilor este similara, toate politele RCA acopera aceleasi riscuri, aceeasi suma asigurata si au aceleasi clauze.
In consecinta posibilitatea de a compara online costul politei RCA emise de fiecare dintre asiguratorii autorizati de pe piata si de a initia tot online comanda de cumparare a asigurarii a devenit o obisnuita pentru romani, combinatii de cuvinte precum rca ieftin, calculator rca sau cel mai ieftin rca ajungand unele din cele mai concurentiale in ceea ce priveste reclama platita Google.
De la televizoare si laptop-uri la RCA
Pentru a atrage potentialii clienti, pe langa actorii traditionali care sunt companiile de asigurari si firmele de brokeraj, ultimele luni au marcat debutul in aceasta piata a 2 dintre cele mai mari companii din domeniul IT&C, eMag si Domo.
Ambele companii s-au lansat in piata anuntand reduceri importante de pret, eMag acordand o reducere de 15% in luna decembrie 2011, urmand ca dupa aceasta perioada promotia acordata sa fie de 10%.
La randul lui, Domo, intrat dupa eMag pe aceasta piata, s-a lansat zilele trecute tot prin intermediul unei campanii promotionale care promite o reducere de 15% acordata la cumpararea oricarei asigurari RCA, reducere acordata sub forma unui voucher valoric care poate fi folosit la achizitionarea produselor comercializate in magazinele proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial