Reduceri dupa reduceri la cumpararea asigurarii auto rca
Data publicarii: 13-02-2012 | Finante-Banci
Numarul mare de asigurari RCA vandute direct prin Internet se explica prin faptul ca oferta tuturor companiilor este similara, toate politele RCA acopera aceleasi riscuri, aceeasi suma asigurata si au aceleasi clauze.
In consecinta posibilitatea de a compara online costul politei RCA emise de fiecare dintre asiguratorii autorizati de pe piata si de a initia tot online comanda de cumparare a asigurarii a devenit o obisnuita pentru romani, combinatii de cuvinte precum rca ieftin, calculator rca sau cel mai ieftin rca ajungand unele din cele mai concurentiale in ceea ce priveste reclama platita Google.
De la televizoare si laptop-uri la RCA
Pentru a atrage potentialii clienti, pe langa actorii traditionali care sunt companiile de asigurari si firmele de brokeraj, ultimele luni au marcat debutul in aceasta piata a 2 dintre cele mai mari companii din domeniul IT&C, eMag si Domo.
Ambele companii s-au lansat in piata anuntand reduceri importante de pret, eMag acordand o reducere de 15% in luna decembrie 2011, urmand ca dupa aceasta perioada promotia acordata sa fie de 10%.
La randul lui, Domo, intrat dupa eMag pe aceasta piata, s-a lansat zilele trecute tot prin intermediul unei campanii promotionale care promite o reducere de 15% acordata la cumpararea oricarei asigurari RCA, reducere acordata sub forma unui voucher valoric care poate fi folosit la achizitionarea produselor comercializate in magazinele proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri