Reduceri dupa reduceri la cumpararea asigurarii auto rca
Data publicarii: 13-02-2012 | Finante-Banci
Numarul mare de asigurari RCA vandute direct prin Internet se explica prin faptul ca oferta tuturor companiilor este similara, toate politele RCA acopera aceleasi riscuri, aceeasi suma asigurata si au aceleasi clauze.
In consecinta posibilitatea de a compara online costul politei RCA emise de fiecare dintre asiguratorii autorizati de pe piata si de a initia tot online comanda de cumparare a asigurarii a devenit o obisnuita pentru romani, combinatii de cuvinte precum rca ieftin, calculator rca sau cel mai ieftin rca ajungand unele din cele mai concurentiale in ceea ce priveste reclama platita Google.
De la televizoare si laptop-uri la RCA
Pentru a atrage potentialii clienti, pe langa actorii traditionali care sunt companiile de asigurari si firmele de brokeraj, ultimele luni au marcat debutul in aceasta piata a 2 dintre cele mai mari companii din domeniul IT&C, eMag si Domo.
Ambele companii s-au lansat in piata anuntand reduceri importante de pret, eMag acordand o reducere de 15% in luna decembrie 2011, urmand ca dupa aceasta perioada promotia acordata sa fie de 10%.
La randul lui, Domo, intrat dupa eMag pe aceasta piata, s-a lansat zilele trecute tot prin intermediul unei campanii promotionale care promite o reducere de 15% acordata la cumpararea oricarei asigurari RCA, reducere acordata sub forma unui voucher valoric care poate fi folosit la achizitionarea produselor comercializate in magazinele proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor