Reduceri dupa reduceri la cumpararea asigurarii auto rca

Data publicarii: 13-02-2012 | Finante-Banci

Numarul mare de asigurari RCA vandute direct prin Internet se explica prin faptul ca oferta tuturor companiilor este similara, toate politele RCA acopera aceleasi riscuri, aceeasi suma asigurata si au aceleasi clauze.

In consecinta posibilitatea de a compara online costul politei RCA emise de fiecare dintre asiguratorii autorizati de pe piata si de a initia tot online comanda de cumparare a asigurarii a devenit o obisnuita pentru romani, combinatii de cuvinte precum rca ieftin, calculator rca sau cel mai ieftin rca ajungand unele din cele mai concurentiale in ceea ce priveste reclama platita Google.

De la televizoare si laptop-uri la RCA

Pentru a atrage potentialii clienti, pe langa actorii traditionali care sunt companiile de asigurari si firmele de brokeraj, ultimele luni au marcat debutul in aceasta piata a 2 dintre cele mai mari companii din domeniul IT&C, eMag si Domo.

Ambele companii s-au lansat in piata anuntand reduceri importante de pret, eMag acordand o reducere de 15% in luna decembrie 2011, urmand ca dupa aceasta perioada promotia acordata sa fie de 10%.

La randul lui, Domo, intrat dupa eMag pe aceasta piata, s-a lansat zilele trecute tot prin intermediul unei campanii promotionale care promite o reducere de 15% acordata la cumpararea oricarei asigurari RCA, reducere acordata sub forma unui voucher valoric care poate fi folosit la achizitionarea produselor comercializate in magazinele proprii.

Integral in MoneyCenter.ro