Anul acesta asigurarile vin la pachet cu vouchere de cumparaturi
Data publicarii: Astazi, 15-02-2012 | Finante-Banci
Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, si Flanco, cel mai apreciat lant de electroIT, lanseaza campania "Reduceri cat casa! Cat a costat prima de asigurare facultativa a locuintei, atat ai reducere la produsele din magazinele Flanco”
Campania se adreseaza atat persoanelor fizice cu domiciliul stabil in Romania, care au implinit varsta de 18 ani, cat si persoanelor juridice cu sediul pe teritoriul tarii noastre, care contracteaza in perioada 15 februarie-15 aprilie 2012 o asigurare facultativa de locuinte de la Astra Asigurari.
In momentul contractarii asigurarii, clientii Astra primesc un voucher de reducere pentru utilizare in reteaua de magazine Flanco, egal cu valoarea primei de asigurare din primul an. Voucherele sunt valabile in intervalul 15.02- 30.04.2012 inclusiv, iar reducerea, care trebuie sa reprezinte maximum 10% din valoarea cumparaturii, se aplica tuturor produselor comercializate in reteaua de magazine Flanco.
Parteneriatul Astra Asigurari-Flanco reprezinta un beneficiu dublu pentru client, pe langa oferta de asigurare facultativa a locuintei, cumparatorii primesc si un cadou pentru casa: reduceri pentru achizitia de aparatura electroIT.
Voucherele sunt transmisibile si pot constitui, in acelasi timp, o buna sugestie de cadou de casa noua, valoarea lor putand depasi si 1.000 de euro.
Mai multe detalii despre campanie si regulamentul acesteia pot fi descarcate de pe www.flanco.ro si www.astrasig.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an