Viteza exponentiala a digitalizarii obliga companiile la schimbari rapide
Data publicarii: 16-02-2012 | Afaceri
Digitalizarea a devenit o realitate la scara mondiala, iar companiile trebuie sa raspunda imperativului de a utiliza canalele digitale pentru a interactiona cu clientii si partenerii de afaceri, astfel incat sa isi pastreze relevanta intr-o piata marcata de conversatia digitala. Cu toate acestea, putine companii inteleg rapiditatea cu care trebuie sa raspunda acestor schimbari, sau complexitatea transformarilor si procesului de inovare ce trebuie implementat. Viteza exponentiala cu care evolueaza tehnologia si noile platforme digitale demonstreaza ca nu mai e timp de pierdut. Care sunt implicatiile acestei transformari - sunt companiile pregatite sa renunte la controlul asupra relatiei cu clientii sau sa gestioneze aspectele sensibile legate de protejarea dreptului la viata privata?
Din ce in ce mai multe aspecte ale vietii de astazi sunt captate si stocate intr-o forma digitala. Rezultatul este un schimb de informatii in timp real intre instrumente interconectate, fixe sau mobile. Pe masura ce Generatia Y, adica nativii lumii digitalizate, isi intra in drepturi, companiile trebuie sa se asigure ca fiecare interactiune raspunde exigentelor acesteia de integrare, convergenta si disponibilitate. Noile tehnologii descrise mai jos permit astazi o integrare tot mai facila a canalelor prin care companiile interactioneaza cu clientii.
Tip de tehnologie | Modalitate de utilizare pentru integrarea canalelor |
Location based services |
Servicii de identificare digitala a localizarii fizice a unei persoane sau a unui obiect (spre exemplu, cel mai apropiat ATM). |
Coduri QR | Permit utilizatorilor sa scaneze un obiect si sa acceseze informatii suplimentare in format digital pe telefonul mobil. |
Augumented reality | Informatiile despre lumea fizica a utilizatorului devin interactive atunci cand sunt vizualizate pe un ecran digital. |
Hartia electronica | Un computer care se comporta ca o foaie de hartie, fiind capabil sa inregistreze textul scris direct pe interfata sa. |
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an