Au inceput inscrierile in competitia Romanian EFFIE Awards 2012
Data publicarii: 22-02-2012 | Media
IAA Romania (International Advertising Association Romania) si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) anunta inceperea inscrierilor in competitia Romanian EFFIE Awards. In perioada 21 februarie - 18 mai au loc inscrierile pentru cea de-a noua editie a Romanian EFFIE Awards. Procesul de jurizare se va desfasura in zilele de 31 mai si 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
Premiile EFFIE recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. La editia din 2011 a competitiei au fost inscrise 79 de campanii, de catre 25 de agentii si companii din Romania.
In acest an, competitia este structurata in 22 de categorii de produse si servicii, in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii in perioada ianuarie 2011 - decembrie 2011 (pentru "Brief of Effectiveness”) sau ianuarie 2009 - decembrie 2011 (doar in cazul categoriei "Sustained Success”).
O noutate a competitiei Romanian EFFIE Awards 2012 este permiterea inscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa in competitie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
"EFFIE este festivalul care premiaza rezultatele campaniilor de comunicare si recunoaste valoarea parteneriatului dintre clienti si agentii. In acesti ani plini de provocari pe care ii traverseaza industria de marketing si comunicare din Romania, acest parteneriat este cu atat mai important iar echipele care reusesc sa obtina rezultate intr-o piata in scadere, merita cu atat mai mult recunoasterea intregii industrii”, declara Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2012.
Documentele de participare se gasesc pe siteul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Seminarul "How to win an EFFIE” va avea loc joi, 1 martie, incepand cu orele 10.00, la sediul IAA Romania (Calea Victoriei, nr 126, etaj 3). Membrii comitetului organizator vor veni in ajutorul participantilor cu recomandari, prezentarea festivalului si a categoriilor, a motivelor de descalificare si a noutatilor competitiei de anul acesta. De asemenea, castigatori ai editiilor precedente isi vor prezenta cazurile castigatoare si vor raspunde la intrebari despre cum se pregatesc cazurile inscrise in competitie.
Vorbitorii seminarului "How to Win an EFFIE” sunt: Victor Dobre - din partea IAA Romania, Stefan Chiritescu - Graffiti BBDO, Victor Stroe - Leo Burnett, Simina Leotescu - Propaganda si Stefan Teodorescu - SAB Miller.
Participarea la seminar este gratuita si se face confirmand prezenta la adresa de e-mail teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al saselea an consecutiv de catre The Institute, parte a Millenium People. EFFIE este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2012
Seminarul "How to win an EFFIE”: 1 martie 2012
Perioada de inscrieri:
- Primul deadline: 23 martie 2012
- Al doilea deadline: 13 aprilie 2012
- Ultimul deadline: 18 mai 2012
Jurizarea:
- Prima runda: 31 mai 2012
- A doua runda: 1 iunie 2012
- Gala de premiere: 4 iunie 2012
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri