Au inceput inscrierile in competitia Romanian EFFIE Awards 2012
Data publicarii: 22-02-2012 | Media
IAA Romania (International Advertising Association Romania) si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) anunta inceperea inscrierilor in competitia Romanian EFFIE Awards. In perioada 21 februarie - 18 mai au loc inscrierile pentru cea de-a noua editie a Romanian EFFIE Awards. Procesul de jurizare se va desfasura in zilele de 31 mai si 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
Premiile EFFIE recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. La editia din 2011 a competitiei au fost inscrise 79 de campanii, de catre 25 de agentii si companii din Romania.
In acest an, competitia este structurata in 22 de categorii de produse si servicii, in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii in perioada ianuarie 2011 - decembrie 2011 (pentru "Brief of Effectiveness”) sau ianuarie 2009 - decembrie 2011 (doar in cazul categoriei "Sustained Success”).
O noutate a competitiei Romanian EFFIE Awards 2012 este permiterea inscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa in competitie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
"EFFIE este festivalul care premiaza rezultatele campaniilor de comunicare si recunoaste valoarea parteneriatului dintre clienti si agentii. In acesti ani plini de provocari pe care ii traverseaza industria de marketing si comunicare din Romania, acest parteneriat este cu atat mai important iar echipele care reusesc sa obtina rezultate intr-o piata in scadere, merita cu atat mai mult recunoasterea intregii industrii”, declara Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2012.
Documentele de participare se gasesc pe siteul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Seminarul "How to win an EFFIE” va avea loc joi, 1 martie, incepand cu orele 10.00, la sediul IAA Romania (Calea Victoriei, nr 126, etaj 3). Membrii comitetului organizator vor veni in ajutorul participantilor cu recomandari, prezentarea festivalului si a categoriilor, a motivelor de descalificare si a noutatilor competitiei de anul acesta. De asemenea, castigatori ai editiilor precedente isi vor prezenta cazurile castigatoare si vor raspunde la intrebari despre cum se pregatesc cazurile inscrise in competitie.
Vorbitorii seminarului "How to Win an EFFIE” sunt: Victor Dobre - din partea IAA Romania, Stefan Chiritescu - Graffiti BBDO, Victor Stroe - Leo Burnett, Simina Leotescu - Propaganda si Stefan Teodorescu - SAB Miller.
Participarea la seminar este gratuita si se face confirmand prezenta la adresa de e-mail teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al saselea an consecutiv de catre The Institute, parte a Millenium People. EFFIE este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2012
Seminarul "How to win an EFFIE”: 1 martie 2012
Perioada de inscrieri:
- Primul deadline: 23 martie 2012
- Al doilea deadline: 13 aprilie 2012
- Ultimul deadline: 18 mai 2012
Jurizarea:
- Prima runda: 31 mai 2012
- A doua runda: 1 iunie 2012
- Gala de premiere: 4 iunie 2012
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an