Ce viitor mai au mallurile in Romania

Data publicarii: 27-02-2012 | Imobiliare

Managerul Anchor Grup spune ca secretul succesului in domeniul centrelor comerciale sta in adaptarea ofertei la cerintele clientilor din zona de proximitate. Cand il intrebi ce a ramas la fel la Anchor Grup, companie pe care a parasit-o pentru concurentii de la Baneasa Developments in urma cu mai bine de sase ani si la care s-a intors acum o luna, Ali Ergun Ergen, CEO al grupului, spune, mai in gluma, mai in serios, ca doar mobila din biroul sau a ramas aceeasi.

"Cand am plecat eu, businessul Anchor era reprezentat de cele doua malluri, in principal. Acum e mai mare, la fel si echipa, care s-a dublat ca numar. Mai recunosc foarte putine fete", spune el.  Si piata s-a schimbat mult fata de acum sase ani, cand Bucurestiul era dominat, din perspectiva centrelor comerciale, de Bucuresti Mall si Plaza Romania, cele doua malluri din portofoliul Anchor Grup.

Integral in Adevarul