Romanii nu sunt pregatiti pentru produse bancare foarte sofisticate
Data publicarii: Astazi, 05-03-2012 | Finante-Banci
Romanii nu sunt pregatiti pentru produse bancare foarte sofisticate pe partea de depozite, a declarat Guy Poupet, presedinte si director general al BRD - Groupe Societe Generale, la conferintele BRD Media Days.
'Vrem sa importam produsele de succes din Franta si sa le implementam in Romania. Romania nu este o tara matura din punct de vedere bancar. Romanii nu sunt pregatiti pentru produse sofisticate. De exemplu, contul de economii nu este dezvoltat in Romania. Vrem sa adaugam niste facilitati la acest produs si, in acest fel, poate sa creasca loialitatea clientului', a spus Poupet.
Potrivit acestuia, unul din 15 clienti ai BRD - Groupe Societe Generale are un cont de economii.
Intrebat daca se va pensiona, el a afirmat ca probabil va face asta. 'Este complicat in Franta pentru ca practic poti incepe pe la 60 de ani, dar poti decide cand sa faci asta, intre 60 si 70 ani. Este relativ complicat', a afirmat Poupet.
Pentru acest an, banca si-a propus marirea si diversificarea bazei de clienti, mentinerea sau chiar cresterea cotei de piata, diversificarea bazei de finantare, mentinerea unui nivel ridicat al eficientei operationale si a unei politici prudente de gestionare a riscurilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză