Un logo pentru Timisoara, premiat cu 3000 de euro
Data publicarii: 13-03-2012 | Diverse
Asociatia "Timisoara Capitala Culturala Europeana” a dat startul concursului pentru elementele de identitate vizuala a organizatiei. Acesta se adreseaza graficienilor, artistilor plastici, designerilor si persoanelor din alte domenii conexe, cu experienta in realizarea de logo-uri si brand-uri.
Mapa inscrisa in concurs trebuie sa contina propunerea de logo, descrierea logo-ului (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), precum si integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului si 1-2 exemple de materiale publicitare. Un concurent poate inscrie mai multe mape, iar cea mai apreciata propunere va fi premiata cu 3000 euro.
Calendarul selectiei:
21 martie ora 17:00 - termen de trimitere a lucrarilor. Mapele cu lucrarile propuse nu vor contine elemente de identificare a autorilor si vor fi numerotate in ordinea primirii de catre directorul executiv care asigura secretariatul juriului de selectie.
22 - 25 martie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor comisiei de selectie) - prima intalnire a juriului care va face o preselectie a lucrarilor.
26 martie - lucrarile selectate vor fi expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana la data de 2 aprilie, lucrarile in format electronic vor fi vizibile pentru consultare publica pe blogul asociatiei http://timisoara2020.wordpress.com si pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020.
2-6 aprilie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor) - selectia finala de catre juriul de selectie; se vor lua in considerare reactiile membrilor Asociatiei in urma prezentarii in Adunarea Generala, reactiile audientei online si analiza portofoliului candidatilor.
2-6 aprilie (a doua zi dupa decizia finala a juriului de selectie) - anuntarea castigatorului.
Brieful de creatie poate fi descarcat de pe blogul asociatiei: http://timisoara2020.wordpress.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut