Un logo pentru Timisoara, premiat cu 3000 de euro
Data publicarii: 13-03-2012 | Diverse
Asociatia "Timisoara Capitala Culturala Europeana” a dat startul concursului pentru elementele de identitate vizuala a organizatiei. Acesta se adreseaza graficienilor, artistilor plastici, designerilor si persoanelor din alte domenii conexe, cu experienta in realizarea de logo-uri si brand-uri.
Mapa inscrisa in concurs trebuie sa contina propunerea de logo, descrierea logo-ului (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), precum si integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului si 1-2 exemple de materiale publicitare. Un concurent poate inscrie mai multe mape, iar cea mai apreciata propunere va fi premiata cu 3000 euro.
Calendarul selectiei:
21 martie ora 17:00 - termen de trimitere a lucrarilor. Mapele cu lucrarile propuse nu vor contine elemente de identificare a autorilor si vor fi numerotate in ordinea primirii de catre directorul executiv care asigura secretariatul juriului de selectie.
22 - 25 martie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor comisiei de selectie) - prima intalnire a juriului care va face o preselectie a lucrarilor.
26 martie - lucrarile selectate vor fi expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana la data de 2 aprilie, lucrarile in format electronic vor fi vizibile pentru consultare publica pe blogul asociatiei http://timisoara2020.wordpress.com si pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020.
2-6 aprilie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor) - selectia finala de catre juriul de selectie; se vor lua in considerare reactiile membrilor Asociatiei in urma prezentarii in Adunarea Generala, reactiile audientei online si analiza portofoliului candidatilor.
2-6 aprilie (a doua zi dupa decizia finala a juriului de selectie) - anuntarea castigatorului.
Brieful de creatie poate fi descarcat de pe blogul asociatiei: http://timisoara2020.wordpress.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an