Un logo pentru Timisoara, premiat cu 3000 de euro
Data publicarii: 13-03-2012 | Diverse
Asociatia "Timisoara Capitala Culturala Europeana” a dat startul concursului pentru elementele de identitate vizuala a organizatiei. Acesta se adreseaza graficienilor, artistilor plastici, designerilor si persoanelor din alte domenii conexe, cu experienta in realizarea de logo-uri si brand-uri.
Mapa inscrisa in concurs trebuie sa contina propunerea de logo, descrierea logo-ului (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), precum si integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului si 1-2 exemple de materiale publicitare. Un concurent poate inscrie mai multe mape, iar cea mai apreciata propunere va fi premiata cu 3000 euro.
Calendarul selectiei:
21 martie ora 17:00 - termen de trimitere a lucrarilor. Mapele cu lucrarile propuse nu vor contine elemente de identificare a autorilor si vor fi numerotate in ordinea primirii de catre directorul executiv care asigura secretariatul juriului de selectie.
22 - 25 martie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor comisiei de selectie) - prima intalnire a juriului care va face o preselectie a lucrarilor.
26 martie - lucrarile selectate vor fi expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana la data de 2 aprilie, lucrarile in format electronic vor fi vizibile pentru consultare publica pe blogul asociatiei http://timisoara2020.wordpress.com si pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020.
2-6 aprilie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor) - selectia finala de catre juriul de selectie; se vor lua in considerare reactiile membrilor Asociatiei in urma prezentarii in Adunarea Generala, reactiile audientei online si analiza portofoliului candidatilor.
2-6 aprilie (a doua zi dupa decizia finala a juriului de selectie) - anuntarea castigatorului.
Brieful de creatie poate fi descarcat de pe blogul asociatiei: http://timisoara2020.wordpress.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri