Un logo pentru Timisoara, premiat cu 3000 de euro
Data publicarii: 13-03-2012 | Diverse
Asociatia "Timisoara Capitala Culturala Europeana” a dat startul concursului pentru elementele de identitate vizuala a organizatiei. Acesta se adreseaza graficienilor, artistilor plastici, designerilor si persoanelor din alte domenii conexe, cu experienta in realizarea de logo-uri si brand-uri.
Mapa inscrisa in concurs trebuie sa contina propunerea de logo, descrierea logo-ului (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), precum si integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului si 1-2 exemple de materiale publicitare. Un concurent poate inscrie mai multe mape, iar cea mai apreciata propunere va fi premiata cu 3000 euro.
Calendarul selectiei:
21 martie ora 17:00 - termen de trimitere a lucrarilor. Mapele cu lucrarile propuse nu vor contine elemente de identificare a autorilor si vor fi numerotate in ordinea primirii de catre directorul executiv care asigura secretariatul juriului de selectie.
22 - 25 martie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor comisiei de selectie) - prima intalnire a juriului care va face o preselectie a lucrarilor.
26 martie - lucrarile selectate vor fi expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana la data de 2 aprilie, lucrarile in format electronic vor fi vizibile pentru consultare publica pe blogul asociatiei http://timisoara2020.wordpress.com si pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020.
2-6 aprilie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor) - selectia finala de catre juriul de selectie; se vor lua in considerare reactiile membrilor Asociatiei in urma prezentarii in Adunarea Generala, reactiile audientei online si analiza portofoliului candidatilor.
2-6 aprilie (a doua zi dupa decizia finala a juriului de selectie) - anuntarea castigatorului.
Brieful de creatie poate fi descarcat de pe blogul asociatiei: http://timisoara2020.wordpress.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză