AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania
Data publicarii: 13-03-2012 | Media
Agentia de publicitate AdVenture adauga in portofoliul sau companiile din Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa.
Selectia s-a realizat la finele anului trecut in urma unui pitch la care au participat alte 2 agentii. Pitch-ul care a avut drept obiectiv initierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agentie de advertising s-a desfasurat prin examinarea participantilor cu un proces bine structurat si elaborat, de la partea de test pe un proiect pana la partea de chimie intre client si oamenii din agentii.
In perioada urmatoare, AdVenture urmeaza sa ofere servicii de creatie si strategie Grupului CEZ, servicii sustinute de programe de comunicare in sensul responsabilitatii sociale corporative.
"Echipa agentiei Ad-Venture este cea care a inteles cel mai bine business-ul nostru, provocarile si seria de situatii cu care se confrunta un furnizor si distribuitor de energie precum Grupul CEZ.
Creativitate, inovatie si eficienta in comunicare este ceea ce am dorit sa alegem pentru proiectele noastre de viitor, iar faptul ca le-am gasit pe toate la ei le-a si adus avantajul invingatorului.
Datorita schimbarilor ce survin mereu in acest domeniu, dar si provocarilor locale, am decis ca este momentul oportun sa realizam o schimbare in directia comunicarii si a pozitionarii brandului. Impreuna vom dezvolta si implementa o noua strategie de comunicare si brand prin intermediul careia vrem sa accentuam importanta prezentei Grupului CEZ pe piata din Romania. " - a declarat Iulia Borsan, PR & Brand Manager CEZ Romania.
"Suntem bucurosi ca am castigat un client puternic, ce ne provoaca in mod continuu si a carui potential de impunere ca actor esential pe piata romaneasca a energiei, cu accent pe energia verde, cat si ca actor social deosebit de important in cresterea comunitatilor locale, este considerabil. Un jucator precum Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa, necesita o atentie si o implicare deosebita din partea intregii noastre echipe. Speram la o colaborare cat mai lunga si fructuoasa prin intermediul careia sa oferim brandului CEZ pozitionarea adecvata in randul jucatorilor din sectorul energiei electrice." - a declarat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.
Echipa AdVenture care a contribuit la castigarea acestui pitch este formata din Mircea Moldovan - Creative Director, Daniela Habara - Copywriter, Chady Ismaiel- Copywriter, Iris Ionescu - Account Executive, Violeta Marinescu - Client Service Director, Dan Dumitrescu- Managing Partner.
Echipa CEZ implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului este formata din: Iulia Borsan, PR & Brand Manager, Andreea Brahastianu - Training & Internal Communication Manager, Roxana Patrascu - Marketing Specialist.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut