AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania
Data publicarii: 13-03-2012 | Media
Agentia de publicitate AdVenture adauga in portofoliul sau companiile din Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa.
Selectia s-a realizat la finele anului trecut in urma unui pitch la care au participat alte 2 agentii. Pitch-ul care a avut drept obiectiv initierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agentie de advertising s-a desfasurat prin examinarea participantilor cu un proces bine structurat si elaborat, de la partea de test pe un proiect pana la partea de chimie intre client si oamenii din agentii.
In perioada urmatoare, AdVenture urmeaza sa ofere servicii de creatie si strategie Grupului CEZ, servicii sustinute de programe de comunicare in sensul responsabilitatii sociale corporative.
"Echipa agentiei Ad-Venture este cea care a inteles cel mai bine business-ul nostru, provocarile si seria de situatii cu care se confrunta un furnizor si distribuitor de energie precum Grupul CEZ.
Creativitate, inovatie si eficienta in comunicare este ceea ce am dorit sa alegem pentru proiectele noastre de viitor, iar faptul ca le-am gasit pe toate la ei le-a si adus avantajul invingatorului.
Datorita schimbarilor ce survin mereu in acest domeniu, dar si provocarilor locale, am decis ca este momentul oportun sa realizam o schimbare in directia comunicarii si a pozitionarii brandului. Impreuna vom dezvolta si implementa o noua strategie de comunicare si brand prin intermediul careia vrem sa accentuam importanta prezentei Grupului CEZ pe piata din Romania. " - a declarat Iulia Borsan, PR & Brand Manager CEZ Romania.
"Suntem bucurosi ca am castigat un client puternic, ce ne provoaca in mod continuu si a carui potential de impunere ca actor esential pe piata romaneasca a energiei, cu accent pe energia verde, cat si ca actor social deosebit de important in cresterea comunitatilor locale, este considerabil. Un jucator precum Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa, necesita o atentie si o implicare deosebita din partea intregii noastre echipe. Speram la o colaborare cat mai lunga si fructuoasa prin intermediul careia sa oferim brandului CEZ pozitionarea adecvata in randul jucatorilor din sectorul energiei electrice." - a declarat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.
Echipa AdVenture care a contribuit la castigarea acestui pitch este formata din Mircea Moldovan - Creative Director, Daniela Habara - Copywriter, Chady Ismaiel- Copywriter, Iris Ionescu - Account Executive, Violeta Marinescu - Client Service Director, Dan Dumitrescu- Managing Partner.
Echipa CEZ implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului este formata din: Iulia Borsan, PR & Brand Manager, Andreea Brahastianu - Training & Internal Communication Manager, Roxana Patrascu - Marketing Specialist.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză