The Institute prezinta Noaptea Agentiilor, editia a III-a
Data publicarii: 21-03-2012 | Media
Noaptea Agentiilor, un proiect initiat si organizat de The Institute, isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, implicand agentiile de comunicare intr-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiasi nopti, in sediile agentiilor, dar si in spatii conexe.
In cadrul primelor doua editii ale evenimentului, peste 4000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agentii participante: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman. Acestea s-au intrecut in evenimente care mai de care mai creative: concerte, expozitii, concursuri, proiectii de film, gratare, jocuri sau nunti.
Anul acesta se pot inscrie in proiect: agentii de publicitate, agentii de online si interactive, agentii de media, dar si agentii de PR.
Agentiile care isi doresc sa participe se pot inscrie incepand cu 20 martie si pana pe 13 aprilie 2012, orele 1800. Mai multe informatii despre ce s-a intamplat la editiile precedente, dar si regulamentul de inscriere le puteti gasi pe site-ul evenimentului, www.noapteaagentiilor.ro.
Noaptea Agentiilor este un proiect initiat si organizat de The Institute, care isi doreste sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de publicitate, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat.
The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si "10 ani de creativitate romaneasca”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an