The Institute prezinta Noaptea Agentiilor, editia a III-a
Data publicarii: 21-03-2012 | Media
Noaptea Agentiilor, un proiect initiat si organizat de The Institute, isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, implicand agentiile de comunicare intr-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiasi nopti, in sediile agentiilor, dar si in spatii conexe.
In cadrul primelor doua editii ale evenimentului, peste 4000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agentii participante: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman. Acestea s-au intrecut in evenimente care mai de care mai creative: concerte, expozitii, concursuri, proiectii de film, gratare, jocuri sau nunti.
Anul acesta se pot inscrie in proiect: agentii de publicitate, agentii de online si interactive, agentii de media, dar si agentii de PR.
Agentiile care isi doresc sa participe se pot inscrie incepand cu 20 martie si pana pe 13 aprilie 2012, orele 1800. Mai multe informatii despre ce s-a intamplat la editiile precedente, dar si regulamentul de inscriere le puteti gasi pe site-ul evenimentului, www.noapteaagentiilor.ro.
Noaptea Agentiilor este un proiect initiat si organizat de The Institute, care isi doreste sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de publicitate, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat.
The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si "10 ani de creativitate romaneasca”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut