Buzoianu: Brokerii sa se ocupe si de sesizarile clientilor

Data publicarii: 22-03-2012 | Bursa

"Dincolo de rolurile de negociator al conditiilor contractelor de asigurare si de acordare a asistentei de specialitate clientilor, este foarte important ca brokerii sa-si consolideze rolul de protector al intereselor asiguratilor"

Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, Constantin Buzoianu, a declarat, ieri, ca asiguratii care au incheiat o polita prin intermediul unui broker se vor putea adresa acestuia cand au dificultati legate de contract, iar intermediarul, la randul sau, se va ocupa de solutionarea pe cale amiabila a problemelor sesizate. "Dincolo de rolurile de negociator al conditiilor contractelor de asigurare si de acordare a asistentei de specialitate clientilor, este foarte important ca brokerii sa-si consolideze rolul de protector al intereselor asiguratilor. Pentru a sprijini demersurile intermediarilor in acest sens, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor analizeaza un set de modificari la norma privind petitiile si solutionarea acestora. Consider ca ar fi benefic pentru clientii care incheie o polita de asigurare prin intermediul unui broker ca, atunci cand intampina dificultati legate de contractul incheiat, sa anunte in primul rand brokerul, iar acesta sa se ocupe de solutionarea pe cale amiabila a problemelor sesizate", a spus Buzoianu, la un eveniment de specialitate.

Integral in Curierul National

Ultimele stiri pe BankNews.ro: