Buzoianu: Brokerii sa se ocupe si de sesizarile clientilor
Data publicarii: 22-03-2012 | Bursa
"Dincolo de rolurile de negociator al conditiilor contractelor de asigurare si de acordare a asistentei de specialitate clientilor, este foarte important ca brokerii sa-si consolideze rolul de protector al intereselor asiguratilor"
Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, Constantin Buzoianu, a declarat, ieri, ca asiguratii care au incheiat o polita prin intermediul unui broker se vor putea adresa acestuia cand au dificultati legate de contract, iar intermediarul, la randul sau, se va ocupa de solutionarea pe cale amiabila a problemelor sesizate. "Dincolo de rolurile de negociator al conditiilor contractelor de asigurare si de acordare a asistentei de specialitate clientilor, este foarte important ca brokerii sa-si consolideze rolul de protector al intereselor asiguratilor. Pentru a sprijini demersurile intermediarilor in acest sens, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor analizeaza un set de modificari la norma privind petitiile si solutionarea acestora. Consider ca ar fi benefic pentru clientii care incheie o polita de asigurare prin intermediul unui broker ca, atunci cand intampina dificultati legate de contractul incheiat, sa anunte in primul rand brokerul, iar acesta sa se ocupe de solutionarea pe cale amiabila a problemelor sesizate", a spus Buzoianu, la un eveniment de specialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri