Credite pentru achizitie teren agricol si echipamente de la ProCredit Bank
Data publicarii: 28-03-2012 | Finante-Banci
Preocupandu-se permanent sa faciliteze accesul la finantare clientilor sai cu activitate in agricultura, ProCredit Bank a creat pentru acestia produse dedicate, menite sa contribuie la dezvoltarea afacerilor pe care intreprinzatorii le deruleaza.
Tinand cont de potentialul de dezvoltare din sectorul agricol si raspunzand interesului ridicat pe care clientii bancii l-au aratat pentru extinderea activitatii si, in egala masura, a colaborarii cu banca, ProCredit Bank le pune la dispozitie facilitati pentru achizitia de teren agricol si echipamente pentru agricultura in conditii avantajoase.
Creditul pentru teren agricol (achizitie sau reabilitarea terenurilor existente) se acorda pentru o perioada de pana la 15 ani, fara ca banca sa solicite avans. Garantiile solicitate sunt flexibile, de la ipoteca imobiliara pe terenul achizitionat, alte garantii oferite de client, pana la garantii oferite de Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri. Planul de rambursare este adaptat activitatii agricole, clientii putand plati rate lunare egale sau inegale sau rate sezoniere.
Nou introdus in portofoliul de produse dedicate sectorului agricol al ProCredit Bank, creditul ProEchipamente se acorda pe o perioada de pana la 7 ani, fara ipoteca. Banca poate finanta si achizitia de echipamente second-hand. In cazul proiectelor cofinantate prin F.E.A.D.R, clientul nu trebuie sa plateasca un avans. Si in cazul acestui produs, planul de rambursare corespunde specificului activitatii agricole - clientii pot alege sa plateasca rate sezoniere, mai exact doua rate (capital si dobanda) pe an, restul ratelor fiind 0.
Despre ProCredit Bank:
ProCredit Bank este o banca orientata spre dezvoltare, care ofera o gama larga de servicii si produse bancare la cele mai inalte standarde. In activitatea noastra de creditare ne concentram asupra intreprinderilor foarte mici, mici si mijlocii, deoarece suntem convinsi ca aceste afaceri creeaza cel mai mare numar de locuri de munca si au o contributie vitala la dezvoltarea economica a tarii in care opereaza.
Spre deosebire de alte banci, banca noastra nu promoveaza creditele de consum. In schimb, ne angajam sa punem la dispozitia clientilor nostri produse si servicii bancare in mod responsabil si sa formam o cultura a economisirii si parteneriate de durata cu acestia.
Actionarii nostri asteapta o rambursare sustinuta a investitiilor, si nu au ca principal interes maximizarea profitului pe termen scurt. Investim masiv in instruirea personalului nostru, pentru a crea o atmosfera de lucru eficienta si agreabila si pentru a oferi cele mai prietenoase si cele mai competente servicii clientilor nostri.
ProCredit Bank sprijina afacerile clientilor sai in cel mai eficient mod, la standardele internationale ale bancii. Fiind o banca full-service, ProCredit Bank Romania ofera clientilor sai - persoane fizice si juridice - mai multe produse de economisire in conditii avantajoase.
In Romania, ProCredit Bank a fost infiintata in 2002 si reprezinta rezultatul unui parteneriat intre institutii financiare de renume international, cum ar fi: BERD, IFC - Membra a Grupului Bancii Mondiale, Commerzbank, KfW, ProCredit Holding (companie germana de investitii) si IPC.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză