CFR Calatori si MasterCard - o noua campanie pentru platile online
Data publicarii: 30-03-2012 | Finante-Banci
- Biletele de tren platite online cu cardurile MasterCard sau Maestro beneficiaza de o reducere de 5% din pretul final, deja redus cu 5%
- Promotia se desfasoara in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2012
CFR Calatori si MasterCard continua campania de incurajare a platilor online pe platforma www.cfrcalatori.ro, oferind o reducere de 5% din pretul final pentru biletele de tren achitate cu MasterCard sau Maestro. Aceasta reducere se aplica tarifului special de online practicat de CFR Calatori (un pret cu 5% mai mic fata de cel obisnuit) si se cumuleaza cu eventualele discount-uri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor sau cele pentru biletele dus-intors.
Reducerea se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea biletului sau de destinatia din tara si nu poate fi mai mare de 600 de lei per tranzactie. Campania este valabila prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank.
"Cu totii ne dorim sa scapam de drumuri inutile si de aglomeratie si sa ne simplificam cat mai mult pregatirile de calatorie”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. "Anul acesta mergem mai departe cu initiativele din 2011 de impulsionare a platilor online si propunem o noua campanie impreuna cu CFR Calatori, mai ales ca se apropie perioada vacantelor - de Paste si de 1 mai. Modelul de campanie de anul trecut a confirmat prin reactia extrem de pozitiva din piata, motiv pentru care continuam in aceeasi nota si invitam posesorii de carduri MasterCard si Maestro sa le foloseasca pe site-ul CFR Calatori pentru a-si achizitiona biletele de calatorie.”
"Am adus biletul de tren la indemana oricui are o conexiune la internet, optimizand astfel timpii alocati pregatirii unei calatorii. Pe langa posibilitatea de a-l cumpara online, direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, prin continuarea parteneriatului cu MasterCard, clientii nostri beneficiaza de la 1 aprilie de noi reduceri”, a afirmat Dorin Ioan Maer, Director General S.N.T.F.C. "CFR Calatori” - S.A.
"Raiffeisen Bank asigura solutia de plata e-Commerce pentru achizitionarea de bilete de tren online, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atat de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.
Pentru a putea beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientul trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, sa completeze toti pasii indicati, sa aleaga destinatia si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea avand loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.
Informatii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR online/e-commerce si aceasta oferta sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare