CFR Calatori si MasterCard - o noua campanie pentru platile online
Data publicarii: 30-03-2012 | Finante-Banci
- Biletele de tren platite online cu cardurile MasterCard sau Maestro beneficiaza de o reducere de 5% din pretul final, deja redus cu 5%
- Promotia se desfasoara in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2012
CFR Calatori si MasterCard continua campania de incurajare a platilor online pe platforma www.cfrcalatori.ro, oferind o reducere de 5% din pretul final pentru biletele de tren achitate cu MasterCard sau Maestro. Aceasta reducere se aplica tarifului special de online practicat de CFR Calatori (un pret cu 5% mai mic fata de cel obisnuit) si se cumuleaza cu eventualele discount-uri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor sau cele pentru biletele dus-intors.
Reducerea se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea biletului sau de destinatia din tara si nu poate fi mai mare de 600 de lei per tranzactie. Campania este valabila prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank.
"Cu totii ne dorim sa scapam de drumuri inutile si de aglomeratie si sa ne simplificam cat mai mult pregatirile de calatorie”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. "Anul acesta mergem mai departe cu initiativele din 2011 de impulsionare a platilor online si propunem o noua campanie impreuna cu CFR Calatori, mai ales ca se apropie perioada vacantelor - de Paste si de 1 mai. Modelul de campanie de anul trecut a confirmat prin reactia extrem de pozitiva din piata, motiv pentru care continuam in aceeasi nota si invitam posesorii de carduri MasterCard si Maestro sa le foloseasca pe site-ul CFR Calatori pentru a-si achizitiona biletele de calatorie.”
"Am adus biletul de tren la indemana oricui are o conexiune la internet, optimizand astfel timpii alocati pregatirii unei calatorii. Pe langa posibilitatea de a-l cumpara online, direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, prin continuarea parteneriatului cu MasterCard, clientii nostri beneficiaza de la 1 aprilie de noi reduceri”, a afirmat Dorin Ioan Maer, Director General S.N.T.F.C. "CFR Calatori” - S.A.
"Raiffeisen Bank asigura solutia de plata e-Commerce pentru achizitionarea de bilete de tren online, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atat de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.
Pentru a putea beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientul trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, sa completeze toti pasii indicati, sa aleaga destinatia si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea avand loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.
Informatii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR online/e-commerce si aceasta oferta sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză