Ariston lanseaza prima centrala termica in condensare, creata special pentru apartamente
Data publicarii: 09-04-2012 | Diverse
Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice, anunta lansarea modelului Clas Premium, prima centrala termica in condensare pentru apartament conceputa cu schimbator de otel inox si arzator cu premix. Aceasta aduce o economie de gaz de pana la 35% comparativ cu o centrala termica conventionala.
"Introducerea acestui nou produs in oferta Ariston face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a gamei la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator”, a declarat Catalin Draguleanu, Director de Vanzari al Ariston Thermo Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, in acest moment circa 10% din piata de centrale termice pe gaz din Romania este compusa din aparate in condensare, restul revenind centralelor termice conventionale, proportie aproape inversa comparativ cu statele vestice.
Daca pana acum in Romania centralele in condensare s-au adresat in special proprietarilor de case, Clas Premium este prima centrala care raspunde nevoilor romanilor ce doresc instalarea unui astfel de sistem si in apartamente.
"Clas Premium are un pret recomandat de 3.590 de lei, cu 40% mai scazut comparativ cu aparatele similare prezente pe piata, fiind astfel accesibil oricarui tip de cumparator. In acelasi timp, Clas Premium dispune de functii avansate ca si restul centralelor termice in condensare din gama Ariston”, a mai spus Draguleanu.
Noua centrala in condensare cu schimbator din otel inox cu arzator cu premix din portofoliul Ariston Thermo este produsa in fabricile companiei din Italia si, pana in acest moment, a inregistrat vanzari ridicate in tarile vestice.
Centralele termice in condensare reprezinta o inovatie tehnologica aplicata generatoarelor de caldura. Sistemul de operare al acestui tip de centrale este foarte simplu: in urma arderii combustibilului rezulta un amestec de gaze arse si vapori de apa. Cantitatea de caldura ce ia nastere la ardere include atat puterea gazului cat si puterea rezultata prin condensarea vaporilor de apa. Astfel, datorita schimbatorului de caldura din otel-inox cu modul premix, se obtine un randament superior si o reducere substantiala a emisiilor de carbon si noxe.
Clas Premium are avantajul unui consum de gaz mai mic cu pana la 35% si, in acelasi timp, al unei eficiente foarte ridicate, de 108%, comparativ cu centralele conventionale ce au un randament de maxim 93%. Printre avantajele Clas Premium se numara greutatea redusa, economia de spatiu si functionarea silentioasa. In plus, Clas Premium dispune de functia Auto prin care centrala alege in mod automat temperatura ideala pentru circuitul central, crescand astfel nivelul de economie si confort.
Conform calculelor Ariston Thermo Romania, diferenta de pret dintre centrala Clas Premium si una conventionala din gama de top se amortizeaza in aproximativ 2 ani. Estimarea a fost realizata tinand cont de consumul anual de gaz necesar pentru incalzirea si prepararea apei calde pentru un apartament cu o suprafata de aproximativ 70 de metri patrati.
Modelul Clas Premium pentru apartamente dispune de o garantie de 3 ani si poate fi achizitionat, incepand cu luna aprilie, din reteaua de distribuitori autorizati Ariston Thermo Romania. Lista completa a acestora o puteti gasi pe site-ul companiei, la www.aristonheating.ro/distribuitori.htm.
In plus, pentru mai multe informatii privind centrala in condensare Clas Premium puteti accesa pagina http://www.aristonheating.ro/clas_premium.htm .
Despre Ariston Thermo Romania
Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, lider international in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, conventionale si in condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Rendamax, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare.
Ariston Thermo Group detine 19 unitati proprii de productie in 10 tari, avand in total 6.400 de angajati in cele 45 de filiale aflate in 28 de tari. Compania asigura, de asemenea, o distributie ce acopera peste 150 de state din intreaga lume.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză