CNA stabileste regulile de desfasurare a campaniei electorale locale in audiovizual
Data publicarii: 10-04-2012 | Media
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a examinat, astfel, intr-o prima lectura, un proiect de decizie privind principii si reguli de organizare si desfasurare a campaniei electorale pentru alegerea autoritatilor publice locale in anul 2012 in cadrul difuzorilor audiovizuali. Proiectul se afla in dezbatere publica.
Actul va stabili, de exemplu, detalii privind durata unui spot, continutul lui, faptul ca spotul nu trebuie sa aiba, de pilda accente rasiste sau xenofobe. "Suntem intr-o situatie in care lupta politica este foarte acerba. Vor fi tendinta de nerespectare a legii de catre difuzori. Eu sustin ca reglementarea sa fie complementara si sa avem cat mai multe detalii", a spus Ioan Onisei, vice-presedinte al CNA.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut