CNA stabileste regulile de desfasurare a campaniei electorale locale in audiovizual
Data publicarii: 10-04-2012 | Media
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a examinat, astfel, intr-o prima lectura, un proiect de decizie privind principii si reguli de organizare si desfasurare a campaniei electorale pentru alegerea autoritatilor publice locale in anul 2012 in cadrul difuzorilor audiovizuali. Proiectul se afla in dezbatere publica.
Actul va stabili, de exemplu, detalii privind durata unui spot, continutul lui, faptul ca spotul nu trebuie sa aiba, de pilda accente rasiste sau xenofobe. "Suntem intr-o situatie in care lupta politica este foarte acerba. Vor fi tendinta de nerespectare a legii de catre difuzori. Eu sustin ca reglementarea sa fie complementara si sa avem cat mai multe detalii", a spus Ioan Onisei, vice-presedinte al CNA.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri