Romtelecom, un partener de incredere pentru TRAVEL MIX
Data publicarii: 11-04-2012 | Media
Romtelecom extinde continutul TV pentru clientii sai si sustine, in acelasi timp, turismul romanesc, oferind pe canalul propriu, Dolce Info, emisiuni turistice marca TRAVELMIX.
Televiziunea nationala de turism TRAVEL MIX si operatorul Romtelecom si-au unit fortele pentru un obiectiv comun: acela de a promova turismul romanesc , in toate formele sale: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor telespectatorilor Dolce Info sa descopere noi destinatii turistice. Canalul Travel Mix este disponibil, de asemenea, si pentru clientii NextGen Digital National.
Dolce Info difuzeaza emisiuni turistice marca TRAVEL MIX, astfel ca, din aceasta luna, un numar mult mai mare de telespectatori au la dispozitie o noua sursa de inspiratie pentru calatoriile lor si modalitati diverse de petrecere a timpului liber in spatii destinate exclusiv relaxarii.
"Suntem bucurosi sa anuntam acest parteneriat intre Romtelecom si Travel MIX. Datoria noastra este sa tinem cont de cerintele publicului si sa venim cu solutii, astfel incat, in scurt timp, sa fim in casele tuturor romanilor. Vrem sa fim cat mai aproape de telespectatori, sa oferim emisiuni cat mai diversificate, sa contribuim la dezvoltarea Romaniei si sa atragem un numar cat mai mare de turisti, iar canalul Dolce Info ne ajuta sa scurtam drumul catre acest obiectiv”, a declarat Laurentiu Megelea - Director General Travel MIX.
Dolce Info este un canal propriu Romtelecom care se adreseaza utilizatorilor platformei de televiziune digitala prin satelit si difuzeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, informatii utile (meteo, curs valutar, horoscop), informatii de interes general (trafic, drumuri blocate, transport public), programe de teleshopping, episoade demonstrative ale unor filme artistice sau programe (trailere) de pe canalele disponibile pe platforma Dolce, spoturi publicitare, infotext, promovare de evenimente, interviuri cu oficiali ai companiei, stiri publicitare si comunicate de presa, programe de divertisment (gastronomie, pescuit, documentare, spectacole de teatru/ opera/ opereta, concerte, stiri din culisele anumitor evenimente).
Despre TRAVEL MIX
Televiziunea Nationala de Turism Travel Mix s-a lansat in 2011, in luna martie, in cadrul Targului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului si poate fi receptionata pe platforma mai multor operatori. Canalul Travel Mix este disponibil si pe Internet, la adresa www.travelmix.ro.
Despre Romtelecom
Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixa la un jucator competitiv pe piata de telecomunicatii, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit si IPTV), internet si voce. La finalul lui 2011, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie pe www.romtelecom.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara