Romtelecom, un partener de incredere pentru TRAVEL MIX
Data publicarii: 11-04-2012 | Media
Romtelecom extinde continutul TV pentru clientii sai si sustine, in acelasi timp, turismul romanesc, oferind pe canalul propriu, Dolce Info, emisiuni turistice marca TRAVELMIX.
Televiziunea nationala de turism TRAVEL MIX si operatorul Romtelecom si-au unit fortele pentru un obiectiv comun: acela de a promova turismul romanesc , in toate formele sale: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor telespectatorilor Dolce Info sa descopere noi destinatii turistice. Canalul Travel Mix este disponibil, de asemenea, si pentru clientii NextGen Digital National.
Dolce Info difuzeaza emisiuni turistice marca TRAVEL MIX, astfel ca, din aceasta luna, un numar mult mai mare de telespectatori au la dispozitie o noua sursa de inspiratie pentru calatoriile lor si modalitati diverse de petrecere a timpului liber in spatii destinate exclusiv relaxarii.
"Suntem bucurosi sa anuntam acest parteneriat intre Romtelecom si Travel MIX. Datoria noastra este sa tinem cont de cerintele publicului si sa venim cu solutii, astfel incat, in scurt timp, sa fim in casele tuturor romanilor. Vrem sa fim cat mai aproape de telespectatori, sa oferim emisiuni cat mai diversificate, sa contribuim la dezvoltarea Romaniei si sa atragem un numar cat mai mare de turisti, iar canalul Dolce Info ne ajuta sa scurtam drumul catre acest obiectiv”, a declarat Laurentiu Megelea - Director General Travel MIX.
Dolce Info este un canal propriu Romtelecom care se adreseaza utilizatorilor platformei de televiziune digitala prin satelit si difuzeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, informatii utile (meteo, curs valutar, horoscop), informatii de interes general (trafic, drumuri blocate, transport public), programe de teleshopping, episoade demonstrative ale unor filme artistice sau programe (trailere) de pe canalele disponibile pe platforma Dolce, spoturi publicitare, infotext, promovare de evenimente, interviuri cu oficiali ai companiei, stiri publicitare si comunicate de presa, programe de divertisment (gastronomie, pescuit, documentare, spectacole de teatru/ opera/ opereta, concerte, stiri din culisele anumitor evenimente).
Despre TRAVEL MIX
Televiziunea Nationala de Turism Travel Mix s-a lansat in 2011, in luna martie, in cadrul Targului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului si poate fi receptionata pe platforma mai multor operatori. Canalul Travel Mix este disponibil si pe Internet, la adresa www.travelmix.ro.
Despre Romtelecom
Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixa la un jucator competitiv pe piata de telecomunicatii, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit si IPTV), internet si voce. La finalul lui 2011, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie pe www.romtelecom.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză