Romtelecom, un partener de incredere pentru TRAVEL MIX

Data publicarii: 11-04-2012 | Media

Romtelecom extinde continutul TV pentru clientii sai si sustine, in acelasi timp, turismul romanesc, oferind pe canalul propriu, Dolce Info, emisiuni turistice marca TRAVELMIX.

Televiziunea nationala de turism TRAVEL MIX si operatorul Romtelecom si-au unit fortele pentru un obiectiv comun: acela de a promova turismul romanesc , in toate formele sale: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor telespectatorilor Dolce Info sa descopere noi destinatii turistice. Canalul Travel Mix este disponibil, de asemenea, si pentru clientii NextGen Digital National.

Dolce Info difuzeaza emisiuni turistice marca TRAVEL MIX, astfel ca, din aceasta luna, un numar mult mai mare de telespectatori au la dispozitie o noua sursa de inspiratie pentru calatoriile lor si modalitati diverse de petrecere a timpului liber in spatii destinate exclusiv relaxarii. 

"Suntem bucurosi sa anuntam acest parteneriat intre Romtelecom si Travel MIX. Datoria noastra este sa tinem cont de cerintele publicului si sa venim cu solutii, astfel incat, in scurt timp, sa fim in casele tuturor romanilor. Vrem sa fim cat mai aproape de telespectatori, sa oferim emisiuni cat mai diversificate, sa contribuim la dezvoltarea Romaniei si sa atragem un numar cat mai mare de turisti, iar canalul Dolce Info ne ajuta sa scurtam drumul catre acest obiectiv”,  a declarat Laurentiu Megelea - Director General Travel MIX.

Dolce Info este un canal propriu Romtelecom care se adreseaza utilizatorilor platformei de televiziune digitala prin satelit si difuzeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, informatii utile (meteo, curs valutar, horoscop), informatii de interes general (trafic, drumuri blocate, transport public), programe de teleshopping, episoade demonstrative ale unor filme artistice sau programe (trailere) de pe canalele disponibile pe platforma Dolce, spoturi publicitare, infotext, promovare de evenimente, interviuri cu oficiali ai companiei, stiri publicitare si comunicate de presa, programe de divertisment (gastronomie, pescuit, documentare, spectacole de teatru/ opera/ opereta, concerte, stiri din culisele anumitor evenimente).

Despre TRAVEL MIX 

Televiziunea Nationala de Turism Travel Mix s-a lansat in 2011, in luna martie, in cadrul Targului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului si poate fi receptionata pe platforma mai multor  operatori. Canalul Travel Mix este disponibil si pe Internet, la adresa www.travelmix.ro. 

Despre Romtelecom

Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixa la un jucator competitiv pe piata de telecomunicatii, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit si IPTV), internet si voce. La finalul lui 2011, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie pe www.romtelecom.ro.  

Ultimele stiri pe BankNews.ro: