CSA pune la dispozitia consumatorilor de asigurari telverde Dialog CSA

Data publicarii: 11-04-2012 | Finante-Banci

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pune la dispozitia consumatorilor de asigurari linia telefonica de tipul telverde - Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asiguratii vor beneficia de asistenta de specialitate in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a oricaror probleme intervenite in relatia cu societatile de asigurare. 

Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate.

Referitor la modalitatea de solutionare a petitiilor adresate CSA, petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare.

Informatiile privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare.

Dialog CSA permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic        0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila.

Noul serviciu telefonic functioneaza in zilele lucratoare, de luni pana joi, intre orele 9.00 - 16.30, iar vineri intre orele 9.00 - 14.00.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: