CSA pune la dispozitia consumatorilor de asigurari telverde Dialog CSA
Data publicarii: 11-04-2012 | Finante-Banci
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pune la dispozitia consumatorilor de asigurari linia telefonica de tipul telverde - Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asiguratii vor beneficia de asistenta de specialitate in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a oricaror probleme intervenite in relatia cu societatile de asigurare.
Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate.
Referitor la modalitatea de solutionare a petitiilor adresate CSA, petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare.
Informatiile privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare.
Dialog CSA permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila.
Noul serviciu telefonic functioneaza in zilele lucratoare, de luni pana joi, intre orele 9.00 - 16.30, iar vineri intre orele 9.00 - 14.00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri