BCR scuteste clientii RCS & RDS de grija facturilor lunare
Data publicarii: 11-04-2012 | Finante-Banci
- BCR a implementat, impreuna cu Euplatesc, sistemul de plati recurente pentru cel mai mare furnizor de televiziune si de internet din Romania, RCS & RDS
- Serviciul este disponibil gratuit pentru clientii companiei, pe site-ul www.rcs-rds.ro
Banca Comerciala Romana (BCR) a implementat, impreuna cu Euplatesc, posibilitatea de a plati recurent facturile pentru abonatii furnizorului de televiziune, internet, telefonie fixa si mobila, RCS & RDS.
Acest serviciu este gratuit pentru clientii RCS & RDS si poate fi utilizat de catre detinatorii de carduri emise de orice banca din Romania, emis de orice banca, debit sau credit, sub sigla Visa si Mastercard.
"Clientii scapa astfel de grija lunara a platii facturilor. Banii se retrag automat din cont la data scadenta, iar clientul primeste instiintarea si confirmarea platii pe email. Platile recurente sunt inca un pas important pe care BCR il face pentru imbunatatirea vietii clientilor” a declarat Ahu Atay, director carduri BCR.
Pentru a folosi serviciul de plati recurente, clientii RCS & RDS trebuie sa parcurga urmatoarele etape:
- Accesarea www.rcs-rds.ro, zonele "Modalitati de plata a facturii" sau "Contul meu Digi",
- Intrarea in aplicatia de plata online directa sau inregistrarea si/sau logarea in contul de client
- Selectarea optiunii de plata factura, moment in care se solicita confirmarea activarii serviciul de plata recurenta. Aceasta optiune apare pe formularul de colectare a datelor despre card.
- Primirea mesajului de informare despre plata recurenta si o lista derulanta pentru alegerea numarului de plati dorite (intre 1 - 12 luni)
- Selectarea optiunii de plata dorita
- Primirea unui email de confirmare aferent platii efectuate
Serviciul pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a renunta la plata recurenta si o adresa de email si un numar de telefon pentru a raspunde solicitarilor legate de plata recurenta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut