Raiffeisen Bank Romania este partener Platinum al evenimentului Marketing 3.0
Data publicarii: 12-04-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank Romania, prin divizia dedicata de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor si profesionistilor in marketing si comunicare din toate industriile, ce se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 iunie 2012, la Ateneul Roman.
In calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank Romania a demarat o campanie promotionala, adresata segmentului de clienti Premium Banking, avand ca premii 10 invitatii la sesiunea acreditata "Marketing-ul prin valori”, sustinuta de catre Prof. Philip Kotler.
Astfel, clientii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank in perioada 2 aprilie - 20 mai 2012, vor avea sansa sa castige una dintre cele 10 invitatii, prin intermediul carora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.
Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi solutii personalizate clientilor cu nevoi financiare complexe si este disponibil prin achizitionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzactii si servicii, fiind oferit gratuit in primele trei luni de la prima achizitie.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro). Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului.
Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax (parteneri media), alaturi de Aerotravel, Athenee Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic si MobilPay.
Detalii suplimentare despre serviciul Premium Banking si despre training-ul certificat sustinut de Philip Kotler pe http://marketing30.ro/ si http://www.raiffeisenpremium.ro/eveniment-kotler/.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri