Raiffeisen Bank Romania este partener Platinum al evenimentului Marketing 3.0
Data publicarii: 12-04-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank Romania, prin divizia dedicata de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor si profesionistilor in marketing si comunicare din toate industriile, ce se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 iunie 2012, la Ateneul Roman.
In calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank Romania a demarat o campanie promotionala, adresata segmentului de clienti Premium Banking, avand ca premii 10 invitatii la sesiunea acreditata "Marketing-ul prin valori”, sustinuta de catre Prof. Philip Kotler.
Astfel, clientii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank in perioada 2 aprilie - 20 mai 2012, vor avea sansa sa castige una dintre cele 10 invitatii, prin intermediul carora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.
Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi solutii personalizate clientilor cu nevoi financiare complexe si este disponibil prin achizitionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzactii si servicii, fiind oferit gratuit in primele trei luni de la prima achizitie.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro). Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului.
Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax (parteneri media), alaturi de Aerotravel, Athenee Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic si MobilPay.
Detalii suplimentare despre serviciul Premium Banking si despre training-ul certificat sustinut de Philip Kotler pe http://marketing30.ro/ si http://www.raiffeisenpremium.ro/eveniment-kotler/.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare