Comertul electronic cu plata online a urcat cu 38% inainte de Paste
Data publicarii: 20-04-2012 | Finante-Banci
Comertul electronic cu plata online a crescut in perioada de dinaintea Pastelui cu 38% fata de acelasi interval din 2010, astfel ca potrivit datelor din sistemul PayU romanii au cheltuit in magazinele online autohtone 15,9 milioane euro intre 15 martie si 14 aprilie, informeaza Mediafax. Cele mai cautate produse, in aceeasi perioada, au fost jucariile, cadourile, confectiile si florile, produse care au inregistrat cresteri de 83%, 80%, 59% si, respectiv, 39%. Conform statisticilor Romcard, volumul comertului electronic cu plata online a crescut in primul trimestru cu 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 51,9 milioane de euro, in timp ce platforma PayU a procesat tranzactii de 43,2 milioane de euro.
"Piata cunoaste un ritm de crestere accelerat in acest an, sub influenta unui cumul de factori. Astfel, pe de o parte, mai multe campanii de promovare a platii online se afla in desfasurare de catre Visa si Mastercard, atragand un numar tot mai mare de cumparatori. Pe de alta parte, un impuls puternic il dau jucatorii noi care intra in industrie, cel mai important fiind operatorul de telefonie mobila Cosmote. Nu in ultimul rand, vorbim si de o evolutie naturala a pietei, pe masura ce nivelul de incredere a cumparatorilor creste", a declarat, intr-un comunicat al PayU, Marin Mitroi, director general Romcard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut