Cine pierde in cearta dintre RCS&RDS si Antene
Data publicarii: 23-04-2012 | Media
In urma opririi retransmisiei Antenelor pe platforma Digi Satelit, RCS&RDS risca sa piarda abonati, iar trustul media va ramane fara o parte din audienta. Compania RCS&RDS a scos, de vineri, toate televiziunile grupului Intact din serviciul Digi TV Satelit. Astfel, abonatii serviciului nu mai au acces la Antena 1, Antena 2 Antena 3, Euforia si GSP TV.
CNA nu poate interveni pentru ca principiul "must carry", care obliga cablistii sa retransmita cele mai populare posturi TV, se aplica doar in retelele de cablu, nu si la cele satelit. Din acest conflict au de pierdut ambele parti. RCS&RDS ar putea ramane fara abonatii care vor fi nemultumiti ca nu mai gasesc in pachetul de baza posturile din oferta pentru care au semnat inceperea contractului.
Astfel, oamenii ar putea migra catre Romtelecom Dolce, concurentul principal, iar Digi ar putea pierde din suprematia pe care o detine pe piata. Pe de alta parte, Antenele pierd telespectatori numerosi, in conditiile in care, potrivit mai multor surse citate de Mediafax, televiziunile lui Voiculescu au ramas fara aproape 15% din piata de distributie TV din Romania, aproximativ un milion de abonati la platforma de satelit Digi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză