Citybank, prima campioana Romanian Corporate Sports
Data publicarii: 24-04-2012 | Diverse
Finala campionatului de baschet din cadrul Romanian Corporate Sports a fost castigata de Citibank, echipa care s-a impus cu 13-9 in fata celor de la GENERALI ROMANIA. Evenimentul organizat de MPG a avut loc in weekendul 21-22 aprilie si a fost gazduit de Arena de Baschet, locatie pusa la dispozitie de Federatia Romana de Baschet, partener al proiectului.
Cel mai asteptat meci al competitiei a pus fata in fata cele mai bune echipe. In cadrul grupei, GENERALI ROMANIA si Citibank terminasera pe primele doua locuri, iar finala se anunta foarte tensionata si incrancenata. Prima repriza a partidei care a desemnat marea campioana s-a incheiat cu avantajul celor de la Citibank (7-5), in final bancherii reusind sa se impuna cu 13-9.
"Adversarii au fost foarte buni si ne bucuram ca am reusit sa castigam - a declarat Adrian Berbinschi, manager relatii clienti la Citibank. Nu ne asteptam sa cucerim titlul, mai ales ca in Faza grupelor am pierdut meciul cu GENERALI ROMANIA. Suntem foarte multumiti de conditiile oferite, organizarea a fost foarte buna si vreau sa va spun sa continuati ceea ce faceti, pentru ca o faceti foarte bine.” Jucatorii de la GENERALI au recunoscut superioritatea adversarilor. "Ne doream victoria, dar de data asta ei au fost mai buni - a spus Octavian Cosenco, director Departament Actuariat la GENERALI ROMANIA. Sper ca data viitoare sa castigam noi. Ne-am simtit foarte bine, a fost o experienta placuta si vom fi prezenti si la editia viitoare.”
Finala mica a fost adjudecata de Xerox Romania, care a trecut cu 13-9 de CMS Cameron McKenna.
Clasamentul editiei de debut a Romanian Corporate Sports - Baschet:
1. Citibank 5. DPD
2. GENERALI ROMANIA 6. FARMEXIM
3. Xerox Romania 7. Rentrop & Straton
4. CMS Cameron McKenna 8. Interbrands M&D
Sambata, 21 aprilie, ca eveniment conex, a avut loc meciul demonstrativ organizat in sprijinul Special Olympics. Echipele participante in competitie si un grup de copii cu dizabilitati au avut sansa de a se intalni in premiera pe terenul de baschet. Prezenta copiilor si incarcatura emotionala a meciului au demonstrat ca vointa si dorinta de autodepasire prin sport, in ciuda oricaror obstacole, pot fi in orice context o lectie de viata.
Romanian Corporate Sports continua cu campionatele de fotbal, tenis de camp, tenis de masa, biliard, darts, bowling si golf, urmand ca baschetul sa fie reluat in cea de-a doua editie a proiectului, programata pentru luna septembrie a acestui an. Inscrierile sunt deschise, iar informatiile referitoare la procedura de inscriere sunt disponibile pe www.corporatesports.ro.
Despre Romanian Corporate Sports
Romanian Corporate Sports este cel mai complex sistem de campionate sportive pe echipe adresat companiilor si organizatiilor din Romania.
Initiat si dezvoltat de MPG, Romanian Corporate Sports desfasoara doua editii/an: de primavara (februarie - iulie) si de toamna (septembrie - noiembrie).
Companiile isi pot inscrie echipe la baschet, tenis de masa, darts, biliard, bowling, fotbal, tenis de camp si golf.
CE NE FACE DIFERITI?
● Echipe formate din angajatii marilor companii sunt active pe durata unui an intreg, in cadrul mai multor campionate sportive, fiecare echipa avand o participare de cel putin doua luni in cadrul unei editii.
● Echipele primesc, la fiecare eveniment, pachete de beneficii, care includ arbitraj profesionist, echipamente sportive, bauturi racoritoare, asistenta medicala, servicii de securitate s.a.
● Fiecare sport are un site propriu, cu clasamente, articole, stiri, fotografii, materiale video etc.
● Site-ul Romanian Corporate Sports (www.corporatesports.ro.) reuneste campionatele sportive intr-un clasament unic, dupa modelul Jocurilor Olimpice.
Despre MPG
MPG este o companie de marketing sportiv care ofera servicii specializate de consultanta sportiva si activare a sponsorizarilor, generand oportunitati de promovare locale si nationale prin sport. In cei 15 ani de activitate, MPG a acumulat o experienta unica, prin dezvoltarea si implementarea a peste 600 de evenimente sportive asociate cu campanii de comunicare specifice si vectori media specializati. Din portofoliul de clienti ai MPG fac parte unele dintre cele mai importante corporatii din Romania. Avand expertiza si capacitatea de a intelege publicul sportiv, practicantii unui sport si pasiunile acestora, MPG implementeaza pentru clientii sai concepte de promovare mai eficiente si mai usor masurabile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză