Cardurile de cumparaturi iti pot reduce pretul produsului cumparat
Data publicarii: 24-04-2012 | Finante-Banci
Cardul de cumparaturi iti reduce pretul
Majoritatea bancilor care emit un card de credit, au combinat cele doua elemente (cheltuieli mari si reduceri) pentru a crea un produs care iti permite sa ai banii necesari si sa beneficiezi de reduceri importante.
Fie ca vrei sa pleci in vacanta, sa cumperi un laptop sau sa achiti nota de plata la restaurant, in functie de partenerii bancii emitente sau la toti comerciantii, beneficiati de reduceri, care pot ajunge la zeci de procente din valoarea tranzactiei.
RBS Bank
Cardurile de credit MasterCard de la RBS Bank va ofera reduceri de pana la 20%, in functie de comerciantul partener, fiind excluse platile efectuate prin internet. Astfel, la achizitiile de peste 10000 lei efectuate in unele locatii ale retelei de bricolaj Dedeman, primiti o reducere de 5%, la Domo achizitiile din magazine beneficiaza de o reducere de 3%, in timp ce platile efectuate in reteaua de magazine Leonardo te premiaza cu o reducere de 10% daca achizitia este mai mare de 500 lei.
In schimb, cardurile de credit sub sigla Visa va aduc un bonus incepand cu 1%, la tranzactii de pana la 1000 lei sau 3% peste 4000 lei, suma maxima care va este returnata de banca fiind500 lei/luna.
Citibank
De un bonus in valoare de 5%, beneficiati in primele 3 luni de la emiterea cardului de credit Citi Value Card de la Citibank, maxim 300 lei/luna, pentru tranzactiile efectuate in supermarketuri, restaurante, baruri, benzinarii si magazine de imbracaminte si incaltaminte. Dupa primele 3 luni, bonusul returnat de banca scade la 2%.
In plus, platile cu cardul de cumparaturi de la Citibank, beneficiaza de reduceri la peste 1200 de comercianti parteneri, printre care: reteaua Hervis Sports cu 5%, restaurantele KFC , rcasuperieftin.ro sau Diverta cu 7%, City Grill cu 5%, Domo cu 3%, sau Paralela 45 cu 4%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză