Doar 34,4% din companiile romanesti folosesc Internetul ca mediu de promovare
Data publicarii: 26-04-2012 | Afaceri
Doar 34,4% din managerii companiilor folosesc platformele de promovare online, potrivit studiului "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companiile din Romania" realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop&Straton.
Majoritatea respondentilor (69,1%) distribuie bugetul de publicitate online pe campanii de la care au asteptari pe termen scurt sau mediu privind cresterea volumului de vanzari.
Astfel, managerii recurg cel mai des la tehnici de promovare precum reduceri semnificative de pret, promotii sezoniere, promotii nesezoniere sau concursuri si tombole. Aceeasi motivatie poate fi atribuita si managerilor care aleg publicitatea online cel mai des in momentul desfasurarii targurilor si manifestarilor comerciale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private