Contact Center Awards a desemnat castigatorii pentru 2012
Data publicarii: 18-05-2012 | Afaceri
Contact Center Magazine a premiat performanta si viziunea de customer care la Gala Contact Center Awards care a avut loc miercuri, 16 mai 2012, la Hotelul Novotel City Centre din Bucuresti, in cadrul uneia dintre cele mai importante conferinte de profil din Sud-Estul Europei, Customer Care Conference & Expo.
In 2012 exigentele si asteptarile consumatorilor au crescut simtitor, iar companiile din Romania trebuie sa se focuseze mai intens pe o relatie cat mai buna cu clientul si sa aplice modelele internationale de customer centricity pentru a se mentine competitive. Aceste premise au stat la baza continutului editiei de anul acesta a Customer Care Conference & Expo, organizata de compania Expo Media.
In cea de-a doua zi a evenimentului cei mai buni profesionisti din aria de contact center au fost recunoscuti si premiati la Gala Contact Center Awards 2012, un eveniment festiv organizat an de an prin cea mai importanta revista de profil din Romania, Contact Center Magazine.
Eroul principal al acestei gale a fost excelenta de customer care, indiferent de nivelul ierarhic din punct de vedere profesional sau de dimensiunea afacerii in sine. Evenimentul a sarbatorit valoarea si viziunea in toate formele ei.
Pentru sectiunea generala ce adreseaza succesul companiilor in zona de call center si tehnologie, juriul a premiat contact centrele care au demonstrat un inalt standard de profesionalism, asigurand un serviciu de calitate clientilor, un mediu pozitiv de lucru pentru angajati si profitabilitate pentru business.
Brandurile castigatoare care fac diferenta in perceptia consumatorului si angajatului din Romania, in 2012 au fost:
- DHL - Best Small Call Center;
- ING Bank - Best Medium Call Center in registru de call center propriu;
- Call Point New Europe - Best Medium Call Center din aria de call center outsource;
- Teleperformance - Best Large Call Center;
- Groupama Asigurari - Best use of Technology.
Contact Center Awards este un eveniment despre OAMENI inainte de toate. Gala aduce in atentia publicului oameni valorosi, cu viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice de personalitate si profesionalism.
Profesionistii castigatori de anul acesta sunt:
- Silviu Suditu, Competence Call Center - Best Call Center Trainer;
- Mihaela Ghita, Raiffeisen Bank - Best Call Center Agent;
- Ksenia Bocharova, Oracle - Best Support Center Specialist;
- Andrei Papadopol, Raiffeisen Bank - Best Retention Agent;
- Alina Grecu, UniCredit Tiriac Bank - Best Telesales Agent;
- Ciprian Raducan, Competence Call Center - Best Call Center Supervisor;
- Maria Avram, Oracle - Best Support Center Team Manager;
- Brandusa Luminita Istrate, OMV Petrom - Best Support Center Manager;
- Edmona Popescu, Teleperformance - Best Call Center Manager din aria de call center outsource;
- Adriana Iuliana Closca, UniCredit Tiriac Bank - Best Call Center Manager in regim de call center propriu.
„Ma bucur ca printre concurenti am intalnit pasiunea si dorinta de face lucrurile sa mearga inainte. Oamenii au multa determinare, transmit entuziasm si sunt proactivi. Jurizarea a fost, pe langa o evaluare atenta, si un proces de invatare, un schimb de energie si cunostinte dintre noi si concurenti.” - Madalina Vilau, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Director, Expo Media.
„Ce am cautat dincolo de competenta specializata? Empatia, initiativa si adaptabilitatea. Adica atitudinea - care face diferenta si care este secretul reusitei profesionale si in viata personala. – Marcela Stoia, Membru al Juriului Contact Center Awards, Director de Operatiuni, Expo Media si Trainer, Customer Service School.
„Piata de customer care este in plin proces de adaptare. Mai sunt multe de facut, insa «vibe-ul» este unul pozitiv. M-a impresionat placut faptul ca unele dintre interviurile desfasurate cu concurentii au adus si o doza de nonconformism. Oamenii, pe langa competenta de customer care, sunt mai liberi in actiune si ies la inaintare cu idei de optimizare” - Oana Balteanu, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Partener, Customer Service School.
Conferinta de anul acesta a fost posibila cu sprijinul partenerilor Competence Call Center – Partener Gold, Mediatel Data, Customer Service School si Euristic Partner, precum si al sponsorilor care au asigurat premii si momente inedite pentru participanti: Extreme Travel, Active Life, Orasul Meu si Tea Forte.
Partenerii media ai acestei editii au fost: Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro, Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.
Pentru mai multe informatii despre cea de-a 8 a editie a Customer Care Conference and Expo, fotografii si prezentari, va invitam sa accesati www.conferinte.ro.
Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama
variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare,
research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de
business.
Your
customers are your business.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză