PayU se extinde in Rusia, Ucraina si Turcia
Data publicarii: 22-05-2012 | Finante-Banci
Echipa PayU din Romania anunta finalizarea procesului de export tehnologic in Rusia, Ucraina si Turcia, continuand strategia de extindere regionala a grupului PayU, demarata la mijlocul anului trecut prin implementarea platformei de plati online in Ungaria. Astfel, in acest moment, compania ofera plati online simple, rapide si in siguranta catre un numar de peste 120 de milioane de utilizatori de internet din cele 5 tari europene in care este prezenta.
La nivelul grupului PayU, extinderea globala a continuat si in 2012 prin integrarea unor companii de procesare de plati online din Africa de Sud si India, grupul fiind acum prezent in 9 tari, pe 3 continente si deservind peste 285 milioane de utilizatori de internet.
"Obiectivul nostru este de a construi un brand international, lider in industria platilor online pe toate pietele in care activeaza. Ne dorim ca, bazandu-ne pe experienta de 8 ani, pe colaborarea cu grupul Allegro si cu ceilalti integratori de plati online din Europa, Asia, Africa si America de Sud detinuti de Naspers sa construim o singura companie, un singur brand si sa stabilim noi standarde de excelenta in industria comertului electronic.”, declara Marcin Jabłoński, CEO at PayU SA.
Lider in Romania si Polonia
PayU este lider de piata in Polonia, o tara cu 24 de milioane de utilizatori de internet si in Romania, unde 8,5 milioane de oameni au acces la internet.
"Achizitia ePayment de catre Naspers in 2010 si includerea in grupul PayU s-a dovedit a fi o foarte buna decizie de business. Ne-a oferit oportunitatea si resursele pentru a ne dezvolta portofoliul de metode de plata si de a ne mentine pozitia de lideri de piata in Romania pe care o detinem inca din 2007”, declara Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU in Romania.
Integratorul celor mai mari platforme de comert electronic din Cehia, Ungaria si Turcia
Incepand din iunie 2010, PayU a inceput sa furnizeze servicii de procesare in Cehia, principalii clienti fiind Skoda si platforma de licitatii Aukro.
In cursul anului trecut, grupul a inceput operatiunile in Ungaria, furnizand servicii de procesare a platilor pnline pentru principalele doua site-uri locale, Vatera and TeszVesz, operate de allegroup.hu. Potentialul celor doua tari este dat de un numar de 13,7 milioane de utilizatori de internet.
Intrarea pe piata din Turcia a fost o alta etapa a strategiei de dezvoltare si intrare pe piete noi, cu potential, principalii clienti fiind clubul de shopping Markafoni si Zizigo, cel mai mare magazin online de incaltaminte. Cu 35 de milioane de utilizatori, Turcia se remarca printr-o mare deschidere fata de metode de plata moderne.
Cu un numar de 76,7 milioane de potentiali clienti, Rusia si Ucraina sunt cele mai recente piete in care grupul PayU a intrat, procesul de extindere urmand sa continue cu cel putin inca 10 tari in urmatorii ani.
Pentru mai multe informatii referitoare la grupul PayU, va rugam sa accesati www.payugroup.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday