Citibank Romania: comisioane rambursate daca nu esti multumit de produsele bancii
Data publicarii: 22-05-2012 | Finante-Banci
- Citibank Romania marcheaza 200 de ani de experienta globala prin lansarea unui beneficiu unic pe piata bancara din Romania .
- Cu noul beneficiu "Satisfactie garantata”, clientii Citibank Romania au posibilitatea de a primi inapoi contravaloarea comisioanelor platite in mod direct catre banca, daca nu sunt multumiti de produsele bancii in termen de pana la sase luni.
Beneficiul se aplica creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit si conturilor curente, oferind clientilor sansa de a evalua produsele bancii pe o perioada de pana la sase luni, in functie de tipul de produs. In cazul in care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin multumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate incheia colaborarea, fiindu-i rambursata valoarea comisioanelor platite bancii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.
Astfel, in cazul in care, in termen de 30 de zile, clientul este nemultumit de creditul de nevoi personale si decide ca nu mai doreste imprumutul, banca nu va incasa dobanda calculata si comisionul de rambursare anticipata de 1%, conditionat de rambursarea integrala a sumei contractate.
In ceea ce priveste cardurile de credit Citi, banca ramburseaza comisionul anual de administrare in cazul in care detinatorul de card decide, in termen de 60 de zile de la contractare, ca produsul nu corespunde nevoilor sau asteptarilor sale.
De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, in situatia in care clientul doreste sa inchida contul in maxim sase luni de la data deschiderii, banca ii va rambursa toate comisioanele unice lunare in valoare de 30 de lei platite pana la momentul respectiv.
"Cu 200 de ani de experienta in construirea de relatii pe termen lung cu clientii nostri, prioritatea Citi este de a oferi, impreuna cu produsele si serviciile, o experienta bancara superioara. Noul beneficiu care garanteaza satisfactia clientilor nostri demonstreaza inca o data faptul ca oferta noastra este construita in jurul nevoilor clientilor. Ne dorim sa consolidam increderea clientilor nostri, asigurandu-i de faptul ca vor primi solutii financiare responsabile si transparente precum si o calitate ireprosabila a serviciilor de fiecare data cand aleg Citibank. Satisfactia garantata este un concept unic pe piata bancara din Romania, reprezentand una dintre initiativele prin care ne-am propus sa ne sprijinim clientii sa-si transforme ambitiile in realizari”, a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile Citibank sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la sau la linia CitiPhone 0800801040.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online