Citibank Romania: comisioane rambursate daca nu esti multumit de produsele bancii
Data publicarii: 22-05-2012 | Finante-Banci
- Citibank Romania marcheaza 200 de ani de experienta globala prin lansarea unui beneficiu unic pe piata bancara din Romania .
- Cu noul beneficiu "Satisfactie garantata”, clientii Citibank Romania au posibilitatea de a primi inapoi contravaloarea comisioanelor platite in mod direct catre banca, daca nu sunt multumiti de produsele bancii in termen de pana la sase luni.
Beneficiul se aplica creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit si conturilor curente, oferind clientilor sansa de a evalua produsele bancii pe o perioada de pana la sase luni, in functie de tipul de produs. In cazul in care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin multumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate incheia colaborarea, fiindu-i rambursata valoarea comisioanelor platite bancii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.
Astfel, in cazul in care, in termen de 30 de zile, clientul este nemultumit de creditul de nevoi personale si decide ca nu mai doreste imprumutul, banca nu va incasa dobanda calculata si comisionul de rambursare anticipata de 1%, conditionat de rambursarea integrala a sumei contractate.
In ceea ce priveste cardurile de credit Citi, banca ramburseaza comisionul anual de administrare in cazul in care detinatorul de card decide, in termen de 60 de zile de la contractare, ca produsul nu corespunde nevoilor sau asteptarilor sale.
De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, in situatia in care clientul doreste sa inchida contul in maxim sase luni de la data deschiderii, banca ii va rambursa toate comisioanele unice lunare in valoare de 30 de lei platite pana la momentul respectiv.
"Cu 200 de ani de experienta in construirea de relatii pe termen lung cu clientii nostri, prioritatea Citi este de a oferi, impreuna cu produsele si serviciile, o experienta bancara superioara. Noul beneficiu care garanteaza satisfactia clientilor nostri demonstreaza inca o data faptul ca oferta noastra este construita in jurul nevoilor clientilor. Ne dorim sa consolidam increderea clientilor nostri, asigurandu-i de faptul ca vor primi solutii financiare responsabile si transparente precum si o calitate ireprosabila a serviciilor de fiecare data cand aleg Citibank. Satisfactia garantata este un concept unic pe piata bancara din Romania, reprezentand una dintre initiativele prin care ne-am propus sa ne sprijinim clientii sa-si transforme ambitiile in realizari”, a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile Citibank sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la sau la linia CitiPhone 0800801040.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări