Carpatica online si aplicatia Mobile Token de la Banca Comerciala Carpatica
Data publicarii: 25-05-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica e mai aproape de clientii sai prin platforma online www.carpaticaonline.ro. Acest microsite prezinta informatii despre serviciul de internet banking, BCC e-Smart, continand si un filmulet demo care arata clientilor pas cu pas operatiunile care se pot face prin intermediul BCC e-Smart, serviciul bancar din mediul online.
Pe langa aceasta platforma online, Banca Comerciala Carpatica ofera clientilor sai si o noua tehnologie, aplicatia Mobile Token. Este simplu de utilizat si se instaleaza direct pe telefonul mobil, deci este in permanenta la indemana clientului. Carpatica m-Token functioneaza pe majoritatea smartphone-urilor si telefoanelor mobile existente pe piata, care suporta tehnologia JAVA. Aplicatia se instaleaza pe telefonul mobil si are aceleasi functii ca si dispozitivul digipass sau cardul Mastercard e-Smart. Astfel, soft-ul instalat pe terminalul mobil al clientului indeplineste urmatoarele functii:
- genereaza codurile necesare autentificarii in aplicatia de internet banking;
- genereaza codurile necesare autorizarii operatiunilor initiate prin serviciul de Internet Banking.
Pentru toate cererile depuse pana la data de 29 iunie 2012, instalarea serviciului Carpatica m-Token este gratuita; ulterior acestei date costul este de 30 lei.
O data cu lansarea acestei solutii tehnologice utilizatorul de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica poate utiliza oricare din cele 3 cai de autentificare in aplicatie si de generare a codurilor necesare pentru efectuarea operatiunilor bancare:
- Cardul cu digipass Mastercard e-Smart Debit
- Tokenul mobil Carpatica m-Token
- Dispozitiv Digipass de tip Hard Token
Toate cele trei solutii propuse au un grad ridicat de securitate:
- sistemul de comunicatii este performant, securizat, actualizat zilnic;
- criptarea datelor se realizeaza folosind tehnologia de criptare SSL pe 128 biti;
- autentificarea se desfasoara pe 4 nivele: cod client, nume utilizator, parola si cod PIN generat aleatoriu de un dispozitiv de securitate asignat in mod unic, pentru a fi utilizat exclusiv de catre client;
- deconectarea se realizeaza automat in caz de inactivitate in aplicatie;
- monitorizarea si jurnalizarea actiunilor si activitatii in interiorul aplicatiei;
Banca Comerciala Carpatica a efectuat pe platforma proprie de internet banking noi implementari menite sa sprijine utilizatorul in operatiunile pe care acesta le desfasoara. Astfel, pot fi vizualizate in timp real informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul si aflate in curs de decontare, iar extrasul de cont are un nou format, mai atractiv.
"Aceasta noua solutie tehnologica vine sa confirme strategia noastra de a aduce mereu inovatii produselor pe care le oferim clientilor nostri, raspunzand cu promtitudine cerintelor lor tot mai sofisticate. Platforma www.carpaticaonline.ro ofera raspunsuri amanuntite utilizatorilor din mediul online, atat celor care abia se initiaza in acest domeniu, cat si celor care au deja cunostintele de baza si doresc sa treaca la un nivel superior.
Dupa ce anul trecut am adus pe piata bancara din Romania cardul cu display, acum venim in fata clientilor cu inca o optiune, la fel de performanta, aplicatia Carpatica m-Token. Serviciile bancare tranziteaza incet, dar sigur, spre mediul de online banking, iar noi facilitam aceasta trecere prin solutiile tehnologice pe care le lansam. Viitorul este in mediul online”, spune Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail la Banca Comerciala Carpatica
Banca pune la dispozitia clientilor sai un serviciu de informare la numarul de telefon: 0800.807.807, disponibil de luni pana vineri intre orele 09.00 - 19.00 (numar de telefon apelabil gratuit, din toate retelele de telefonie mobila) sau o adresa de e-maill: e-smart@carpatica.ro, unde clientii pot solicita lamuriri suplimentare referitoare la aceste noi solutii tehnologice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii