Carpatica online si aplicatia Mobile Token de la Banca Comerciala Carpatica
Data publicarii: 25-05-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica e mai aproape de clientii sai prin platforma online www.carpaticaonline.ro. Acest microsite prezinta informatii despre serviciul de internet banking, BCC e-Smart, continand si un filmulet demo care arata clientilor pas cu pas operatiunile care se pot face prin intermediul BCC e-Smart, serviciul bancar din mediul online.
Pe langa aceasta platforma online, Banca Comerciala Carpatica ofera clientilor sai si o noua tehnologie, aplicatia Mobile Token. Este simplu de utilizat si se instaleaza direct pe telefonul mobil, deci este in permanenta la indemana clientului. Carpatica m-Token functioneaza pe majoritatea smartphone-urilor si telefoanelor mobile existente pe piata, care suporta tehnologia JAVA. Aplicatia se instaleaza pe telefonul mobil si are aceleasi functii ca si dispozitivul digipass sau cardul Mastercard e-Smart. Astfel, soft-ul instalat pe terminalul mobil al clientului indeplineste urmatoarele functii:
- genereaza codurile necesare autentificarii in aplicatia de internet banking;
- genereaza codurile necesare autorizarii operatiunilor initiate prin serviciul de Internet Banking.
Pentru toate cererile depuse pana la data de 29 iunie 2012, instalarea serviciului Carpatica m-Token este gratuita; ulterior acestei date costul este de 30 lei.
O data cu lansarea acestei solutii tehnologice utilizatorul de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica poate utiliza oricare din cele 3 cai de autentificare in aplicatie si de generare a codurilor necesare pentru efectuarea operatiunilor bancare:
- Cardul cu digipass Mastercard e-Smart Debit
- Tokenul mobil Carpatica m-Token
- Dispozitiv Digipass de tip Hard Token
Toate cele trei solutii propuse au un grad ridicat de securitate:
- sistemul de comunicatii este performant, securizat, actualizat zilnic;
- criptarea datelor se realizeaza folosind tehnologia de criptare SSL pe 128 biti;
- autentificarea se desfasoara pe 4 nivele: cod client, nume utilizator, parola si cod PIN generat aleatoriu de un dispozitiv de securitate asignat in mod unic, pentru a fi utilizat exclusiv de catre client;
- deconectarea se realizeaza automat in caz de inactivitate in aplicatie;
- monitorizarea si jurnalizarea actiunilor si activitatii in interiorul aplicatiei;
Banca Comerciala Carpatica a efectuat pe platforma proprie de internet banking noi implementari menite sa sprijine utilizatorul in operatiunile pe care acesta le desfasoara. Astfel, pot fi vizualizate in timp real informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul si aflate in curs de decontare, iar extrasul de cont are un nou format, mai atractiv.
"Aceasta noua solutie tehnologica vine sa confirme strategia noastra de a aduce mereu inovatii produselor pe care le oferim clientilor nostri, raspunzand cu promtitudine cerintelor lor tot mai sofisticate. Platforma www.carpaticaonline.ro ofera raspunsuri amanuntite utilizatorilor din mediul online, atat celor care abia se initiaza in acest domeniu, cat si celor care au deja cunostintele de baza si doresc sa treaca la un nivel superior.
Dupa ce anul trecut am adus pe piata bancara din Romania cardul cu display, acum venim in fata clientilor cu inca o optiune, la fel de performanta, aplicatia Carpatica m-Token. Serviciile bancare tranziteaza incet, dar sigur, spre mediul de online banking, iar noi facilitam aceasta trecere prin solutiile tehnologice pe care le lansam. Viitorul este in mediul online”, spune Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail la Banca Comerciala Carpatica
Banca pune la dispozitia clientilor sai un serviciu de informare la numarul de telefon: 0800.807.807, disponibil de luni pana vineri intre orele 09.00 - 19.00 (numar de telefon apelabil gratuit, din toate retelele de telefonie mobila) sau o adresa de e-maill: e-smart@carpatica.ro, unde clientii pot solicita lamuriri suplimentare referitoare la aceste noi solutii tehnologice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut