Dolce Sport si-a pus echipament nou pentru marile competitii ale verii
Data publicarii: 01-06-2012 | Media
Incepand cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30, Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, isi intampina galeria de fani cu un nou vizual, care se asorteaza cu marile competitii ale verii pe care le difuzeaza, campionatul Euro 2012 si Jocurile Olimpice de la Londra. Cu aceasta ocazie, toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit in perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.
Sigla, grafica si imaginea Dolce Sport au un font nou si modern, care sa se potriveasca vizual cu fontul folosit in sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat in format 3D. Pachetul grafic este foarte dinamic si aliniat la cele mai inalte standarde din domeniu. Aici puteti viziona unul dintre noile promo-uri ale postului, care integreaza noul vizual.
"Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic si mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom si a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani si a reusit sa adauge o nota de divertisment seriozitatii si competentei cu care este asociat brandul Romtelecom”, afirma Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
La randul sau, Vlad Enachescu, Director General Dolce Sport, spune ca "am ales acest moment pentru a face schimbarea de brand pentru ca urmeaza o vara fierbinte pe Dolce Sport, cu multe competitii de anvergura, precum Euro 2012 si Jocurile Olimpice, care vor fi transmise in direct. Suntem, de altfel, singura televiziune care difuzeaza cele mai tari competitii sportive ale anului, pe langa transmisiunile deja consacrate.”
Pentru ca isi doreste ca atmosfera de pe teren sa fie traita de toti clientii Dolce, existenti sau noi, Romtelecom da liber la vizionarea Dolce Sport 1, difuzand gratuit, in perioada 1 iunie-1 iulie 2012, acest canal pentru totii clientii sai de televiziune. Indiferent de tipul de pachet, pentru clientii serviciului de televiziune prin satelit si pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe pozitia 101.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall