KIDEX si TIBCO - shopping si distractie estivala
Data publicarii: 05-06-2012 | Diverse
ROMEXPO i-a rasplatit in acest weekend pe toti cei care i-au trecut pragul si au ales sa petreaca alaturi de cei dragi momente de neuitat, in cadrul targurilor KIDEX si TIBCO.
KIDEX, editia de vara s-a desfasurat in Pavilionul Central (A) din cadrul Romexpo si s-a concretizat, prin bogatul program de evenimente conexe, intr-una din cele mai interactive editii: glasul vesel al copiilor de la scena a asigurat fondul muzical si a incantat audienta cu cele mai indragite piese, viitoarele mamici au asistat la parade de moda, in timp ce restul prichindeilor s-au jucat, au pictat si au desenat in spatiile special amenajate.
Din cadrul targului nu a lipsit nici latura educationala. Sub conceptul "Green Parenting” a fost promovat stilul de viata sanatos si miscarea in natura, atat in randul celor mici, cat si in radul parintilor care au putut participa la ateliere si workshop-uri interactive.
O initiativa inedita in cadrul acestei editii a reprezentat-o si Cinematograful pentru copii "Micile Vedete” unde, pe toata durata desfasurarii evenimentului, au rulat filmulete educative, dedicate celor mici. Festivalul Cireselor si cel de interpretare muzicala Kidex Music editia I au completat cu succes programul evenimentelor conexe.
In tot acest timp, parintii si bunicii s-au bucurat de o sesiune serioasa de shopping, intrucat firmele participante au prezentat oferte speciale si discount-uri semnificative la produsele expuse.
Editia de iarna a evenimentului va avea loc in perioada 29 noiembrie- 02 decembrie.
Pentru mai multe detalii va invitam sa accesati site-ul dedicat evenimentului www.expokidex.ro.
TIBCO 2012
Cu o traditie de mai bine de 29 de ani, targul s-a desfasurat in acest an in Pavilionul Central (A) Romexpo si s-a bucurat in continuare de recunoasterea publicului vizitator care l-a consacrat de-a lungul evolutiei sale drept singurul targ din Romania dedicat bunurilor de larg consum.
Desfasurat sub un nou concept, adaptat nevoilor actuale ale familiei moderne, evenimentul a reusit sa reinvie traditia targului destinat ”intregii familii”, reunind firme de pe aproape toate continentele lumii: Europa, Asia, Africa ce au expus produse de larg consum cu specific zonal.
Pentru a asigura fluiditatea traficului in cadrul pavilionului, standurile au fost amplasate sub forma hartii lumii, astfel incat vizitatorii au regasit produsele "Made in” la standul tarilor de provenienta.
In cadrul TIBCO 2012, Uniunea Nationala a Cooperatiei Mestesugaresti - UCECOM a organizat Salonul Cooperatiei Mestesugaresti - COOPEXPO. Cu aceasta ocazie, peste 40 de entitati din sectorul cooperatiei mestesugaresti au prezentat produse si articole de artizanat, autentic romanesti.
In aceeasi perioada cu targurile KIDEX si TIBCO, ROMEXPO a gazduit si Salonul International al Cartii, BOOKFEST, organizat de catre Asociatia Editorilor din Romania, care a oferit vizitatorilor o impresionanta oferta editoriala, intalniri si discutii cu autori celebri.
KIDEX, TIBCO, BOOKFEST precum si TARGUL DE PRODUSE TRADITONALE au transformat timp de patru zile Centrul Expozitional ROMEXPO in cea mai atractiva destinatie de week-end, in care vizitatorii au avut ocazia sa imbine shopping-ul cu distractia si voia buna.
La toate manifestarile expozitionale mentionate accesul a fost gratuit.
www.expokidex.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză