Alico: Produsele de asigurare destinate copiilor, 70% din politele incheiate
Data publicarii: 18-06-2012 | Finante-Banci
Parintii prefera in mod evident produsele traditionale de asigurare destinate copiilor, acestea reprezentand 70% din numarul total al politelor incheiate de Alico Asigurari Romania in 2011, fata de 30% cat au cumulat politele unit-linked, in linie cu evolutia pietei de asigurari de viata.
Varsta medie a copiilor pentru care parintii au ales sa incheie o asigurare Alico pentru protectia financiara a acestora s-a mentinut anul trecut la nivelul de 5 ani, similar celui din 2010, demonstrand preocuparea in acest sens inca din primii ani de viata. "Alico Asigurari pune la dispozitia parintilor mai multe optiuni pentru protectia copiilor: in primul rand, polite individuale Junior, care includ atat o componenta de economisire pe termen lung, cat si protectie financiara pentru copil si pentru parintele titular de polita. In plus, pentru mai multa protectie, aceste contracte ofera o gama larga de asigurari suplimentare care pot fi atasate la polita fie de la inceput, fie pe parcursul contractului, avand, in mod similar, beneficii pentru copil si pentru parinte. In al treilea rand, copiii pot fi inclusi in asigurarile suplimentare atasate altor contracte de asigurare, care ofera in principal beneficii de spitalizare si chirurgicale in caz de accident si imbolnavire", se arata intr-un comunicat al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză