OTP Bank a vandut peste 20.000 de carduri
Data publicarii: 12-10-2006
In primele 8 luni de la lansarea primului card pe piata romaneasca, OTP Bank Romania a depasit cota de 20,000 de carduri emise catre clientii sai, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. OTP Bank Romania a lansat de la inceputul anului 2006 nu mai putin de 7 tipuri de carduri bancare, de debit si credit, pentru persoane fizice si juridice. Cardurile de debit MasterCard "Flat" emise de OTP Bank Romania constituie o premiera pe piata, fiind primele carduri neembosate emise direct sub sigla MasterCard de catre o banca romaneasca.
Alaturi de cardurile embosate MasterCard "Standard", cardurile MasterCard "Flat" sunt oferite clientilor odata cu deschiderea contului curent in RON sau EUR, reprezentand instrumentele optime de accesare a contului 24 de ore din 24, pentru efectuarea de plati sau retrageri de numerar, atat in Romania, cat si in strainatate, inclusiv pentru tranzactii Internet.
Cardurile VISA Business "Silver" si VISA Business "Electron", adresate persoanelor juridice, sunt disponibile in RON si EUR si permit utilizatorilor efectuarea de plati electronice si retrageri de numerar, direct din contul firmei, scutind practic companiile de operatiunile aferente acordarii de avansuri in numerar catre angajati.
Cardul de credit MasterCard "All Inclusive" de la OTP Bank Romania ofera o limita de credit de pana la 5,000 € (echivalent in RON). In plus, clientii pot obtine, practic, un credit fara dobanda cu o perioada de gratie de pana la 45 de zile, iar suma minima de plata lunara este de numai 5% din creditul utilizat.
Cardurile VISA Junior sunt adresate persoanelor fizice cu varsta cuprinsa intre 14 si 25 ani. OTP Bank Romania ofera aceste carduri in doua variante, si anume VISA Junior Plus – pentru categoria de varsta 14-18 ani, respectiv VISA Junior Max – pentru categoria de varsta 18-25 ani.
OTP Bank Romania isi va largi in curand portofoliul sau de carduri, prin introducerea unor produse noi, cum ar fi: cardurile de credit VISA Classic si VISA Gold, precum si carduri tip "co-brand" si "affinity" emise sub sigla MasterCard, in colaborare cu companii partenere de notorietate din Romania.
In paralel, OTP Bank Romania administreaza o retea de 58 de ATM-uri in principalele orase ale tarii, urmand ca aceasta sa fie extinsa pana la un numar de aproximativ 100 de ATM-uri pana la sfarsitul anului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive