Riscul de frauda este mai mare in industria de telecom

Data publicarii: 20-06-2012 | Finante-Banci

Expo Media a adus in prim plan noutati interesante din aria de preventie a fraudei la cea de-a treia editie a conferintei de nisa “Fraud Prevention Forum”, in data de 14 iunie 2012 , in cadrul  hotelului J.W. Marriott Bucuresti.

Conform PayU Romania, unele domenii de business sunt predispuse la un risc mai ridicat de frauda. In telecom, riscul de frauda este de 44%, in turism 22%, iar in zona de servicii 18%.

Exista mai multe tipuri de frauda in telecom: cea de subscriptie, de dealer, de SVA, PBX hacking, de interconectare, social engineering, interna, Bypass si clandestina, conform Romtelecom.

Nicio arie de afaceri nu este suta la suta protejata de tentative frauduloase. Atat companiile, cat si consumatorii se expun zilnic unor riscuri de a se confrunta cu atacuri, iar metodele de frauda se schimba de la an la an, devenind tot mai inventive. Preventia a devenit imperativa pentru a evita situatii financiare grave.

Bitdefender sustine ca media de varsta a persoanelor cele mai afectate de furtul de identitate este 50-59 de ani. Astfel de date de interes general alaturi de metode pertinente de transformare a fraudei in sursa de profit, au fost dezbatute de experti ai domeniului in cadrul celei de-a treia editii a conferintei “Fraud Prevention Forum”, un eveniment de nisa, interactiv, care a avut loc in data de 14 iunie 2012, la J.W. Marriott, in Bucuresti.

 Printre speakerii de renume ai “Fraud Prevention Forum” 2012 s-au numara: Aura Cadis, Senior Project Manager, Horvath & Partners, Costin Iordache - Risk Management Director, Romtelecom, Liviu Arsene - Senior Mobile Malware Researcher, Bitdefender, Tal Eisner - Senior Director Product Strategy, cVidya networks, Cristian Herghelegiu - Country Manager, PayU Romania, Daniel Gheorghica - Anti-Fraud Business Specialist, Kapsch Romania si Luminita Bud - Manager Fraud Prevention, Romtelecom.

Conferinta a fost moderata de Ruxandra Andrei Deputy General Manager, FinZoom.ro.

 Cea de-a treia editie a conferintei a fost posibila cu sprijinul partenerilor Customer Service School si Mystery Shopping Agency. Partenerii media ai evenimentului de business au fost: Contact Center Magazine, Wall-street, ClubAfaceri, Ghiseul Bancar, Newschannel, Banknews.ro, FinZoom, Efin, Orasul Meu si Presaonline.

Participantii acestei editii s-au bucurat de premii atractive din partea: Zelmer South Europe, Active Life, Extreme Travel,Tea Forte si Zvinca Bijuterie Contemporana.

 Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: