Raiffeisen Bank a lansat o platforma de online banking imbunatatita
Data publicarii: 26-06-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank a relansat serviciul de internet banking - Raiffeisen Online, cu un nou design si functionalitati imbunatatite. Noua interfata este mult mai prietenoasa si mai usor de folosit - zona de plati a fost organizata pe un singur ecran pentru toate tipurile de plati, inclusiv schimbul valutar. De asemenea, functionalitati noi introduse sunt graficul interactiv pentru evolutia portofoliului financiar pentru 30 de zile, pus la dispozitie pe prima pagina si posibilitatea de a lichida oricand depozitele in valuta.
Totodata si serviciul Raiffeisen Smart Mobile dispune de noi functionalitati: deschidere de cont curent/economii, constituire/lichidare depozite si posibilitatea de a subscrie pentru fonduri de investitii.
"Raiffeisen Bank si-a propus sa asigure clientilor sai acces simplu si rapid la toate conturile lor. Rezultatele foarte bune inregistrate de serviciile Raiffeisen Online si Raiffeisen Smart Mobile demonstreaza ca strategia de a oferi mai multe canale de acces (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) a constituit un pas important pentru dezvoltarea bancii”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
In 2011 cele 2 servicii au cunoscut o crestere importanta atat in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Raiffeisen Bank are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si 10.000 de EPOS-uri. Baza de clienti si reteaua de unitati Raiffeisen Bank se mentin constante de cativa ani : aproximativ 2 milioane de clienti si 540 de agentii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare