Raiffeisen Bank a lansat o platforma de online banking imbunatatita
Data publicarii: 26-06-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank a relansat serviciul de internet banking - Raiffeisen Online, cu un nou design si functionalitati imbunatatite. Noua interfata este mult mai prietenoasa si mai usor de folosit - zona de plati a fost organizata pe un singur ecran pentru toate tipurile de plati, inclusiv schimbul valutar. De asemenea, functionalitati noi introduse sunt graficul interactiv pentru evolutia portofoliului financiar pentru 30 de zile, pus la dispozitie pe prima pagina si posibilitatea de a lichida oricand depozitele in valuta.
Totodata si serviciul Raiffeisen Smart Mobile dispune de noi functionalitati: deschidere de cont curent/economii, constituire/lichidare depozite si posibilitatea de a subscrie pentru fonduri de investitii.
"Raiffeisen Bank si-a propus sa asigure clientilor sai acces simplu si rapid la toate conturile lor. Rezultatele foarte bune inregistrate de serviciile Raiffeisen Online si Raiffeisen Smart Mobile demonstreaza ca strategia de a oferi mai multe canale de acces (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) a constituit un pas important pentru dezvoltarea bancii”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
In 2011 cele 2 servicii au cunoscut o crestere importanta atat in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Raiffeisen Bank are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si 10.000 de EPOS-uri. Baza de clienti si reteaua de unitati Raiffeisen Bank se mentin constante de cativa ani : aproximativ 2 milioane de clienti si 540 de agentii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an