Raiffeisen Bank a lansat o platforma de online banking imbunatatita
Data publicarii: 26-06-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank a relansat serviciul de internet banking - Raiffeisen Online, cu un nou design si functionalitati imbunatatite. Noua interfata este mult mai prietenoasa si mai usor de folosit - zona de plati a fost organizata pe un singur ecran pentru toate tipurile de plati, inclusiv schimbul valutar. De asemenea, functionalitati noi introduse sunt graficul interactiv pentru evolutia portofoliului financiar pentru 30 de zile, pus la dispozitie pe prima pagina si posibilitatea de a lichida oricand depozitele in valuta.
Totodata si serviciul Raiffeisen Smart Mobile dispune de noi functionalitati: deschidere de cont curent/economii, constituire/lichidare depozite si posibilitatea de a subscrie pentru fonduri de investitii.
"Raiffeisen Bank si-a propus sa asigure clientilor sai acces simplu si rapid la toate conturile lor. Rezultatele foarte bune inregistrate de serviciile Raiffeisen Online si Raiffeisen Smart Mobile demonstreaza ca strategia de a oferi mai multe canale de acces (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) a constituit un pas important pentru dezvoltarea bancii”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
In 2011 cele 2 servicii au cunoscut o crestere importanta atat in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Raiffeisen Bank are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si 10.000 de EPOS-uri. Baza de clienti si reteaua de unitati Raiffeisen Bank se mentin constante de cativa ani : aproximativ 2 milioane de clienti si 540 de agentii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză