Pe ce pariaza bancile ca sa atraga noi clienti
Data publicarii: 02-08-2012 | Finante-Banci
Bancile din Romania au atras noi clienti, in primul semestru din 2012, cu ajutorul programului "Prima Casa", a depozitelor bancare si a canalelor alternative. Primele trei banci din sistem dupa totalul activelor au raportat rezultate contradictorii pentru prima jumatate a acestui an, se arata intr-o analiza NoCash, remisa Ziare.com.
In vreme ce BCR are o pierdere de aproape 550 milioane lei, BRD reuseste in extremis un profit de 39 milioane lei, dupa ce a inregistrat in trimestrul II prima pierdere trimestriala din ultimii 10 ani, iar Banca Transilvania a raportat un profit cu 47% mai mare fata de primul semestru din 2011.
Rezultatul BT este cu atat mai spectaculos cu cat si cheltuielile operationale in primele sase luni din acest an au crescut cu aproape 17% fata de aceeasi perioada din 2011 (in principal datorita extinderii activitatii bancii si a cresterii cu 20% a cheltuielilor cu personalul), in conditiile in care BCR si BRD au redus nivelul acestor cheltuieli cu 6,9% si respectiv 2%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday