Canalul de filme Digi Film are o noua identitate vizuala
Data publicarii: 31-08-2012 | Media
Din 1 septembrie 2012, imaginea Digi Film, canalul de filme Pay-TV al RCS & RDS, se schimba, devenind mai dinamica si mai moderna. Noua imagine a postului, bazata pe o grafica in culori vii, puternice (rosu viu, aprins, negru si alb) si pe elemente dinamice, defineste Digi Film in acord cu evolutia sa in ultimul an si cu standardul la care acesta a ajuns. Digi Film este un program TV indraznet, cu personalitate, care nu face compromisuri in privinta calitatii.
Lansat acum mai mult de 1 an sub sloganul "Spectacolul merge mai departe”, Digi Film a adus telespectatorilor din Romania, cei mai mari actori in cele mai bune filme, intr-o gama de productii care a acoperit toate genurile de film si toate preferintele telespectatorilor. Canalul a ajuns astfel in topul preferintelor telespectatorilor Digi ai programelor de gen, inregistrand, in randul acestora, cea mai mare rata medie de vizionare pe zi.
"Aceasta evolutie spectaculoasa merita marcata cu o imagine pe masura. Am incercat sa aducem la Digi Film o grafica cat se poate de moderna, care sa plaseze postul din acest punct de vedere, peste nivelul televiziunilor de profil din Romania. Pentru RCS & RDS a fost intotdeauna important, si este si acum, sa ofere calitate pe canale sale de televiziune, din toate punctele de vedere: atat din perspectiva continutului, cat si a imaginii si a graficii implicate. Digi Sport si-a schimbat recent imaginea, Digi24 este singura televiziune de stiri in format full HD din Romania. Digi Film are continutul pe care si l-au dorit telespectatorii Digi TV si vrem ca prin noua grafica de post, sa le amintim ce inseamna atmosfera Digi Film, ce poveste creeaza si poate oferi Digi Film. Digi Film este un focus pe valorile cinematografice, actori - imagine, poveste - sentiment. Totul, sub o lupa profesionista!”, spune Bogdan Chiritoiu, Manager de Proiect al postului.
Tot incepand cu aceasta toamna, canalul de filme isi imbogateste grila cu peste 200 de noi titluri, de la cele mai importante studiori din lume: Sony, NBC, Warner, etc.
In continuare, Digi Film va ramane si cel mai accesibil canal de filme Pay-TV din Romania, cei interesati putandu-l gasi in grilele de programe digitale, analogice si prin satelit ale RCS & RDS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii