Cum pot bancile sa isi spele imaginea
Data publicarii: 10-09-2012 | Finante-Banci
Creditorii trebuie sa redevina "plictisitori" si credibili, fiind important sa se concentreze asupra clientilor, sustine directorul executiv al Lloyds Banking, Antonio Horta-Osorio. Potrivit sefului Lloyds, bancile au dezamagit publicul, devenind "multumite de sine, neorientate catre client si ineficiente".
"Industria bancara nu si-a facut niciun bine. Problema dupa problema si scandal dupa scandal, credinta si increderea in industria noastra a fost erodata", a spus seful bancii britanice detinute in proportie de 41% de stat, potrivit The Telegraph.
Pentru a restaura increderea, "industria trebuie sa se transforme. Trebuie sa schimbam modelul bancar ... bancile comerciale si bancile de retail trebuie sa fie simple si plictisitoare", considera bancherul. Comentariile oficialului vin la cateva zile dupa ce banca a dezvaluit ca Autoritatea britanica pentru Servicii Financiare considera ca practicile ilegale au fost incurajate de schema privind acordarea bonusurilor.
Horta-Osorio, care este seful Lloyds de 18 luni, a admis ca plata "a contribuit la problemele pe care industria le-a experimentat in ceea ce priveste practicile necorespunzatoare", afirmand ca bancile "s-au concentrat prea mult asupra tintelor de vanzari".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză