Echipamente sportive de la Decathlon, in rate prin CardAvantaj
Data publicarii: 11-09-2012 | Finante-Banci
Credit Europe Bank si Decathlon faciliteaza achizitionarea articolelor sportive prin CardAvantaj, incepand cu data de 10 septembrie. Decathlon este primul distribuitor major de echipamente sportive din Romania care devine partener CardAvantaj, alegand sa ofere clientilor sai posibilitatea de a achizitiona produse in rate, fara dobanda, prin intermediul celui mai popular card de cumparaturi de pe piata.
Posesorii de CardAvantaj vor putea opta pentru doua sau trei rate daca achizitioneaza produse in valoare de minim 300 de RON. Totodata, in primele 6 luni, clientii Decathlon utilizatori de CardAvantaj vor avea la dispozitie o oferta speciala de achizitie in 5 rate fara dobanda.
"Continuam sa crestem grupul partenerilor CardAvantaj, care numara aproximativ 10.000 de puncte de vanzare, prin intermediul Decathlon, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din Romania. Intregim astfel oportunitatile de retail oferite utilizatorilor de CardAvantaj in conditiile in care cunoastem afinitatea publicului pentru articolele sportive in Romania, facilitand accesul cumparatorilor la echipamentele dorite”, a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Officer Credit Europe Bank.
"Decathlon continua sa ofere noi servicii care sprijina indeplinirea obiectivului de a face sportul accesibil cat mai multor romani”, a declarat Eric Mazillier, Director General al Decathlon Romania.
Decathlon are o prezenta nationala si opereaza in prezent 8 puncte de vanzare in Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Pitesti si Timisoara.
Pentru a consulta lista completa de parteneri CardAvantaj accesati www.cardavantaj.ro
Despre Credit Europe Bank
Credit Europe Bank (Romania) S.A., membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigura o gama larga de produse si servicii catre aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking. Mai multe informatii despre produsele si serviciile bancii puteti gasi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.ro precum si pe www.facebook.com/CreditEuropeBankRomania
Despre Decathlon
Decathlon a luat nastere in anul 1976 in apropierea orasului Lille din Franta, pornind de la un magazin care distribuia biciclete marca Peugeot. Intrucat amabilitatea angajatilor si serviciile oferite de Decathlon puneau in umbra marca, clientii vorbind doar despre Decathlon, Peugeot a decis sa sisteze distribuirea bicicletelor. Astfel ca Decathlon a inceput productia propriilor biciclete, iar pe parcurs a creat mai mult de 18 marci proprii pentru peste 70 de sporturi, oferind produse accesibile sportivilor de orice nivel, de la debutanti la profesionisti.
Decathlon este prezent in Romania din aprilie 2009, iar anul acesta va ajunge la 10 magazine deschise in marile orase ale tarii. Puteti descoperi magazinele si oferta noastra de produse si servicii pe www.decathlon.ro sau ne puteti vizita pe https://www.facebook.com/decathlon.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză