Ernst & Young: Industria de media globala creste cu motoare
Data publicarii: 13-09-2012 | Media
Directorii executivi din companiile globale de media si divertisment sunt optimisti in privinta viitorului digital. Ei se asteapta ca veniturile realizate din servicii digitale sa reprezinte, intr-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arata in cel mai recent studiu Ernst & Young - Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth. Raportul arata ca aproximativ jumatate dintre directorii executivi intervievati considera ca media digitala va genera o crestere a veniturilor globale si a marjelor cu cel putin 10% in urmatorii trei ani.
Rezultatele raportului se bazeaza pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media si de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD. Companiile sondate provin dintr-o zona geografica vasta si cuprind o mare varietate de sectoare de activitati media si de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzica, jocuri electronice, servicii de divertisment, retele de cablu, operatori prin cablu si satelit, internet si media interactiva, publicitate, edituri si trusturi mixte.
Intrebati care sunt tehnologiile care vor genera cresteri importante in urmatorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.
"Directorii executivi sunt ferm convinsi de rolul important pe care il va juca digitalul in viitorul companiilor lor", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young. "Se inregistreaza un optimism crescut in randul liderilor din industrie fata de acum cativa ani, cand potentialul digitalului era privit cu oarecare neincredere. Toti directorii executivi cu care am discutat acum considera digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de crestere, atat a veniturilor cat si a marjelor ".
Tehnologiile creeaza noi ecosisteme digitale accelerand ritmul cresterii in industria de media
Raportul abordeaza, de asemenea, impactul "ecosistemelor digitale", prin care consumatorii vizualizeaza si distribuie mai departe continutul pe o multitudine de dispozitive interconectate. Ecosistemele accelereaza capacitatea consumatorilor de a descoperi si selecta informatia dorita, cu atat mai mult cu cat si companiile de media si de divertisment isi concep si isi promoveaza produsele si serviciile adaptate pentru aceste ecosisteme digitale individuale.
"Integrarea continutului media cu dispozitivele si retelele creeaza ecosisteme digitale autonome. Cu cat sunt mai multi utilizatori care interactioneaza cu continutul, cu atat e mai usor sa descoperi profilul acestora, de la obiceiuri, la informatii preferate, la publicitate si servicii care pot influenta aceste ecosisteme sa evolueze si sa creasca ", a declarat Howard Bass, Senior Partner, Global Media & Entertainment Advisory Services, Ernst & Young LLP.
Dispozitivele mobile devin cel mai important factor de crestere a consumului de continut
Intrebati care vor fi cei mai importanti trei factori de crestere a consumului de continut in urmatorii trei ani, directorii executivi au avut un singur raspuns. Ei considera, in proportie de 100%, ca dispozitivele mobile (inclusiv tabletele) reprezinta factorul cheie in stimularea cererii de continut. Directorii executivi sunt optimisti si in privinta pietelor emergente, unde cresterea numarului de utilizatori de dispozitive mobile coroborata cu imbunatatirea infrastructurii de banda larga pe suport wireless creeaza oportunitati semnificative de crestere pentru companii.
Abilitatea de a convinge clientii sa plateasca valoarea justa pentru continut digital - printre principalele provocari cu care se confrunta aceasta industrie
In ceea ce priveste cele mai mari provocari cu care se va confrunta industria media si de divertisment in urmatorii trei ani, respondentii considera, intr-o majoritate covarsitoare, ca incertitudine economica globala si incapacitatea de a convinge consumatorii sa plateasca valoarea justa pentru continutul digital reprezinta principalele doua ingrijorari. Acestora li se adauga eliminarea intermediarilor dintre companii si utilizatorul final, ceea ce va atrage dupa sine nevoia de a dezvolta o relatie directa business-to-consumer, ambiguitatea structurala si de reglementare, precum si reducerea si/sau realocarea bugetelor de marketing.
Alte date rezultate din raport:
- 84% dintre directorii executivi considera important rolul retelelor sociale pentru compania lor din perspectiva conectarii cu clientii; construirea audientei si promovarea marcilor devin secundare.
- 76% dintre directorii executivi considera ca rolul unei "app" este de a fi parte dintr-un pachet integrat care ofera continut si servicii noi sau permanent actualizate.
- 56% considera prioritara extinderea digitala si online, urmata de generarea de continut diferentiat (44%).
- 59% dintre directorii executivi considera companiile de social si interactive media ca fiind cel mai bine pozitionate, din punct de vedere al cresterii estimate pentru perioada urmatoare in industria de media si divertisment.
Despre Ernst & Young
Ernst & Young este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 152,000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 22.9 miliarde dolari in anul 2011. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le acordam clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume. In Romania, Ernst & Young este unul dintre liderii de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei peste 500 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina noastra de internet: www.ey.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an