Cum isi momesc bancile clientii
Data publicarii: 14-09-2012 | Finante-Banci
Din cauza pierderilor pe care le-au inregistrat in ultimii ani, bancile comerciale au inceput sa isi "bombardeze” clientii cu diverse oferte menite sa ii fidelizeze pe acestia. Intrucat aproape jumatate din institutiile financiare prezente pe piata romaneasca au raportat pierderi de aproximativ 200 de milioane de lei pentru prima jumatate a lui 2012, atragerea de clienti a devenit stringenta.
Dat fiind faptul ca apetitul romanilor pentru imprumuturi nu a crescut in ultimii ani, iar BNR a ingradit creditarea, promotiile oferite de banci in prezent se axeaza mai mult pe zona de carduri. Astfel, aproape toate institutiile de pe piata au inceput sa lanseze facilitati pentru produse cu beneficii imediate, precum cardurile de credit si carduri co-branded sau sa ofere noi servicii pentru clientii existenti.
In incercarea de a-si mari zona de impact, acestea au ajuns sa creeze si filiale bancare pe Facebook, unde clientii pot lua legatura cu personalul bancii la orice ora. Unele banci isi folosesc clientii ca reprezentanti bancari, rasplatindu-i cu bani daca isi conving apropiatii sa contracteze un credit cu ipoteca sau sa-si faca un card de credit.
•Bancpost a lansat o promotie prin care clientii sai pot primi 1.000 de lei daca recomanda unprodus de creditare unei cunostinte. Practic, daca cineva este deja client al bancii, acesta primeste un voucher de 1.000 de lei pentru fiecare persoana recomandatacare contracteaza unul din produsele de creditare Bancpost garantate cu ipoteca. Persoana recomandatava anexala dosarul de credit o scrisoare din parteaclientului Bancpost, acesta urmand sa primeasca, dupa acordarea creditului, un voucher care va putea fi folosit pentru cumparaturi intr-o serie de magazine partenere la promotie. Totodata, clientul Bancpost primeste 40 sau 60 de lei pentru fiecare persoana care isi face un card de creditla Bancpost,la recomandarea sa.
•Credit Agricole Bank Romania a lansat pe piata un nou serviciu. SMS Conect este denumirea serviciului de alerte prin SMS pe care banca il pune la dispozitia clientilor pentru a le asigura confortul si controlul asupra tranzactiilor efectuate prin intermediul cardurilor emise de banca. Astfel, clientii vor fi anuntati in timp real de orice tranzactie la comerciant sau retragere de la ATM in valoare mai mare de 150 lei si de orice tranzactie pe internet, indiferent de valoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut