Cele mai valoroase zece branduri din lume
Data publicarii: 20-09-2012 | Afaceri
Apple este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare estimata la peste 100 de miliarde de dolari, urmata de Coca Cola, cu o valoare de circa 59,978 de miliarde si Microsoft, cu o valoare de 53,973 de miliarde de dolari.
Toate brandurile aflate pe locurile 1-10 in clasament sunt din Statele Unite, potrivit Eurobrand.
Imediat dupa cele trei branduri mentionate se gaseste IBM, 52,636 miliarde de dolari, Google, 50,603 miliarde de dolari, Pall Mall, 49,309 miliarde de dolari, Procter & Gamble, 47,144 miliarde de dolari, McDonald's, 46,847 de miliarde de dolari, Johnson & Johnson, 44,662 miliarde de dolari si at&t, cu o valoare de 44,494 de miliarde de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an