Cele mai valoroase zece branduri din lume
Data publicarii: 20-09-2012 | Afaceri
Apple este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare estimata la peste 100 de miliarde de dolari, urmata de Coca Cola, cu o valoare de circa 59,978 de miliarde si Microsoft, cu o valoare de 53,973 de miliarde de dolari.
Toate brandurile aflate pe locurile 1-10 in clasament sunt din Statele Unite, potrivit Eurobrand.
Imediat dupa cele trei branduri mentionate se gaseste IBM, 52,636 miliarde de dolari, Google, 50,603 miliarde de dolari, Pall Mall, 49,309 miliarde de dolari, Procter & Gamble, 47,144 miliarde de dolari, McDonald's, 46,847 de miliarde de dolari, Johnson & Johnson, 44,662 miliarde de dolari si at&t, cu o valoare de 44,494 de miliarde de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday