Vodafone lanseaza prima florarie digitala de la metrou din Romania
Data publicarii: 26-09-2012 | Lifestyle
- Prima florarie digitala de la metrou din Romania permite achizitionarea online a unui buchet de flori si expedierea acestuia catre cineva drag, oriunde in tara
- Floraria digitala Vodafone va fi disponibila in statia de metrou Piata Victoriei (M2), pana la 30 noiembrie 2012 sau direct pe site-ul www.florariadigitala.ro
- Plata buchetelor de flori se va face prin SMS, pe factura, in cazul abonatilor sau din creditul disponibil pe cartela, in cazul utilizatorilor prepaid, din orice retea - Vodafone, Orange sau Cosmote
Dupa deschiderea primei Biblioteci digitale de la metrou din Romania, in luna august, Vodafone lanseaza acum un nou proiect interactiv: prima florarie digitala de la metrou.
"Am pornit de la ideea ca, printre cei care urca si coboara grabiti intre statii, exista si oameni care se gandesc la cei dragi. Oameni care adora surprizele, dar parca si mai mult adora sa faca surprize celorlalti si nu au nevoie de un motiv special pentru asta. Pentru cei care daruiesc flori cu orice ocazie, Vodafone lanseaza Floraria Digitala Vodafone - www.florariadigitala.ro. Pana la 30 noiembrie 2012, floraria digitala Vodafone va fi disponibila publicului si intr-un spatiu inedit, la statia de metrou Piata Victoriei (M2), fiind astfel prima florarie digitala de la metrou din Romania » a declarat Angus Slater. Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
Astfel, cei interesati pot trimite un buchet de flori oriunde in tara, printr-o simpla scanare a QR-codurilor disponibile in floraria digitala din statia de metrou Piata Victoriei, de pe telefonul mobil sau tableta. Cei care nu au drum pe la metrou sau nu sunt din Bucuresti pot accesa direct site-ul www.florariadigitala.ro. Floraria digitala Vodafone dispune de 10 tipuri de buchete, cu nume specifice precum ""Ma gandeam la tine”, "Nu-mi trebuie un motiv”, "Ne vedem in weekend?”, "Chiar daca nu e ziua ta", "Nu stiu cum sa iti spun” sau "Nu am uitat”. Buchetele pot fi comandate din orice retea, la preturi incepand de la 7 euro, fara TVA, prin completarea unui formular standard ce contine datele destinatarului (nume, prenume, adresa completa). Clientii Vodafone beneficiaza de discounturi speciale la preturile afisate. Plata buchetelor se va face prin SMS, direct pe factura in cazul abonatilor din orice retea sau din creditul disponibil pe cartela, in cazul utilizatorilor prepaid din orice retea. Livrarea se va face in maxim 24 de ore de la primirea comenzii, oriunde in tara. Pretul buchetului include cheltuielile de transport.
Proiectul interactiv "Floraria digitala Vodafone” a fost dezvoltat de Vodafone Romania, in parteneriat cu floraria online Floridelux.ro si Metrorex, cu sprijinul McCann Erickson Romania. FlorideLux.ro este cea mai importanta si veche florarie online din Romania, ce activeaza inca din anul 2004. Astazi, reteaua FlorideLux.ro permite livrarea gratuita de aranjamente florale in peste 12.000 localitati de pe suprafata Romaniei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial