UniCredit vrea pana la sfarsitul anului 10.000 de clienti pe mobile banking
Data publicarii: 03-10-2012 | Finante-Banci
UniCredit Tiriac, un jucator de top zece din sistemul bancar vrea sa atraga circa 10.000 de clienti pentru serviciile bancare efectuate de pe telefonul mobil, pana la sfarsitul acestui an, si inca cel putin tot atatia clienti in 2013.
Banca a lansat ieri aplicatia de mobile banking, care poate fi instalata pe orice tip de telefon sau tableta cu acces la internet si prin care clientii pot vizualiza conturile pe care le au, pot efectua plati in lei, transferuri intre conturile proprii si schimburi valutare. "Targetam in special clientii care folosesc deja serviciul de online banking", a declarat Bogdan Spuza, director de marketing si segmente retail la UniCredit Tiriac. La jumatatea acestui an, banca avea 116.000 de clienti pentru serviciul de online banking. Serviciul costa 2 lei pe luna sau poate fi gratuit in cadrul anumitor pachete, iar pentru tranzactiile efectuate sunt percepute aceleasi comisioane ca pentru cele realizate prin online banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri