Nextebank si-a refacut oferta de credite pentru persoane fizice
Data publicarii: 08-10-2012 | Finante-Banci
Nextebank (fosta MKB Romexterra) si-a refacut oferta de credite pentru persoane fizice dupa ce la inceputul anului produsele de creditare fusesera retrase de pe site-ul propriu fara ca banca sa anunte un termen de finalizare a noii oferte.
Nextebank promoveaza in prezent doar creditele cu garantii si cardurile de credit, dar nu si imprumuturile de nevoi personale fara ipoteca. Chiar daca banca nu oprise complet vanzarea de credite, anterior oferta comerciala publicata pe site cuprindea numai produse de cont curent, depozite la termen, servicii de internet banking si abonamente pentru plati lunare in lei si valuta, informatii despre oferta de creditare putand fi obtinute doar in sucursale.
Conform noii oferte, banca vinde credite ipotecare cu dobanzi de 6,2% pe an la euro si 9,1% pe an la lei si carduri de credit cu dobanda de aproape 24% pe an. Nextebank a trecut printr-un proces amplu de restructurare in ultimii doi ani din cauza problemelor cu creditele neperformante. Maghiarii de la MKB, care controleaza banca, au ajuns anul acesta la un acord cu fondul americano-asiatic PineBridge pentru vanzarea subsidiarei locale, finalizarea tranzactiei fiind asteptata in perioada urmatoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză