MasterCard avertizeaza asupra unei tentative de phishing
Data publicarii: 17-10-2012 | Finante-Banci
In ultimele zile, circula pe e-mail un mesaj care invita utilizatorii sa isi inregistreze cardul in serviciul MasterCard Secure Code/ Verified by Visa, pentru a putea derula tranzactii online in siguranta. MasterCard precizeaza ca aceasta este o tentativa de phishing, cu scopul de a obtine informatii confidentiale din partea celor care acceseaza link-ul.
MasterCard recomanda clientilor sa fie atenti, iar atunci cand primesc mesaje ce ii directioneaza catre site-uri in care li se cer date despre conturi bancare, numarul de card, codul PIN sau parola 3D Secure, sa nu le acceseze, deoarece acestea sunt tentative de phishing. Nici MasterCard, nici bancile emitente sau comerciantii nu solicita si nu vor solicita astfel de informatii confidentiale prin e-mail.
Activarea cardurilor in standardul de securitate 3D Secure se poate face doar pe site-ul bancii emitente - o simpla cautare pe site-ul bancii emitente conduce catre pagina de informare. Un alt serviciu pus la dispozitie de institutiile financiare, in mod gratuit, este Activation During Shopping (ADS), care permite inregistrarea cardurilor in 3D Secure, chiar in timpul tranzactiei online derulate pe un site securizat.
Print screen al mesajului primit de posesorii de carduri:
Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA) este o companie globala de plati si tehnologie. Opereaza cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 de tari si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert - cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor - mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut