Noua politica de bagaje Wizz Air, aplicata incepand de miercuri
Data publicarii: 25-10-2012 | Turism
Wizz Air reaminteste pasagerilor ca, incepand de miercuri, aplica noua politica de bagaje, care limiteaza numarul bagajelor de cabina mari, si care va conduce la economii ce vor fi impartite cu toti pasagerii.
Potrivit unui comunicat al companiei de transport aerian, remis miercuri AGERPRES, in timpul primei dimineti in care s-a aplicat aceasta politica inovatoare nu s-au inregistrat intarzieri asociate bagajelor.
Astfel, pasagerii Wizz Air au aderat la noua politica de bagaje prin transportarea unui bagaj de cabina mic (pana la 42x32x25 centimetri) sau a unui bagaj de cabina mare (pana la 56x45x25 centimetri), in urma achitarii unei taxe online de 10 euro in momentul rezervarii.
Wizz Air confirma faptul ca va continua sa stimuleze pasagerii sa calatoreasca intr-un mod inteligent si simplu prin transportarea unui singur bagaj de cabina mic, adaugand noi economii tarifelor scazute de care se bucura lunar peste 1 milion de pasageri.
Bunurile cumparate in aeroport dupa controlul de securitate (o sursa importanta de venit pentru partenerii Wizz Air) vor continua sa fie permise gratuit in cabina. Aceasta politica nu se aplica rezervarilor facute inainte de data de 4 octombrie, mentioneaza compania.
"Suntem incantati ca pasagerii nostri au aderat cu promptitudine la noua politica de bagaje Wizz Air, o majoritate vasta dintre ei calatorind simplu, cu un bagaj de cabina mic. Mai putin de 15% dintre clientii Wizz Air au rezervat bagajul mare de cabina de la introducerea politicii, la inceputul lunii octombrie. Acest lucru confirma faptul ca pasagerii nostri prefera sa aiba posibilitatea de alegere a momentului in care sa faca economii si sa fie prietenosi cu mediul inconjurator si cand sa plateasca in plus pentru a se bucura de beneficii aditionale. Noua politica care a inceput astazi la nivel operational pe mai mult de 250 de rute Wizz Air urmareste sa reduca numarul de bagaje mari din cabina, crescand confortul pasagerilor si reducand costurile", a declarat Daniel de Carvalho, directorul de comunicare al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall