Volksbank International si-a schimbat denumirea in Sberbank Europe
Data publicarii: 08-11-2012 | Finante-Banci
Grupul bancar rusesc Sberbank a anuntat miercuri ca numele bancii austriece Volksbank International AG (VBI), pe care a preluat-o in luna februarie a acestui an, a fost schimbat in Sberbank Europe AG, transmite RIA Novosti.
'Sberbank Europe AG a fost inregistrat la registrul comertului din Austria incepand cu data de 1 noiembrie 2012', a informat banca ruseasca intr-un comunicat.
'Aparitia brandului Sberbank Europe este o etapa importanta in dezvoltarea Sberbank, care se transforma cu succes intr-o institutie financiara globala', a declarat directorul general adjunct de la Sberbank, Serghei Gorkov.
Sberbank, banca controlata de statul rus, are active in valoare de 260 de miliarde de dolari si o valoare de piata de 75 de miliarde de dolari. Sberbank are aproape 20.000 de sucursale la nivel national si gestioneaza 27% din activele bancare.
Banca centrala a Rusiei, care detine 57,6% din actiunile Sberbank, a mandatat Credit Suisse, Goldman Sachs International, J.P. Morgan, Morgan Stanley si Troika Dialog sa se ocupe de vanzarea unui pachet de 7,6% din actiunile Sberbank.
In luna februarie a acestui an, Sberbank a platit 505 milioane de euro pentru Volksbanken International AG, divizia din Europa de Est a grupului bancar austriac öVAG, exceptand insa divizia din Romania.
Controlul asupra Volksbank Romania a fost transferat catre vehiculul VBI Beteiligungs GmbH, in contextul vanzarii diviziei Volksbank International, fara subsidiara din Romania, catre Sberbank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online