CA al SRTV: Publicitatea la TVR se va vinde printr-o regie proprie
Data publicarii: 09-11-2012 | Media
Consiliul de Administratie (CA) al Televiziunii Publice a decis, in sedinta de joi, infiintarea unei societati comerciale cu capital format 100% din active TVR care sa se ocupe de vanzarea spatiului publicitar.
Potrivit unui comunicat al TVR transmis AGERPRES, in acest sens, Consiliul de Administratie a decis anularea procedurii de licitatie pentru achizitionarea serviciilor de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al Televiziunii Romane si crearea unei comisii care sa pregateasca un proiect in vederea infiintarii unei regii cu capital 100% TVR.
Sursa citata precizeaza ca European Broadcasting Union (EBU) recomanda vanzarea spatiului de publicitate prin intermediul unei regii proprii, care sa functioneze autonom, dupa regulile pietei.
TVR mentioneaza ca multe dintre televiziunile publice din Europa, precum cele din Italia, Austria, Germania sau Belgia, au regii proprii de vanzare a spatiului de publicitate.
"Din octombrie 2011, de vanzarea spatiului de publicitate se ocupa Directia de Marketing si Vanzari a TVR, dupa ce, la 27 septembrie 2011, Consiliul de Administratie al TVR a decis renuntarea la contractul cu regia Splendid Media. TVR are de recuperat de la Splendid Media, care a gestionat vanzarea spatiului de publicitate la Televiziunea Publica pana in anul 2011, 29.704.563 de lei. Suma reprezinta contravaloarea facturilor fiscale la care se adauga penalitatile, conform contractului de cesionare a gestionarii spatiului de publicitate semnat intre cele doua parti la data de 25 martie 2009", se arata in comunicat.
Tot joi, membrii CA au hotarat ca la urmatoarea sedinta, dupa analizarea unei note de fundamentare prezentate de Departamentul Sport si Directia Economica, sa decida oportunitatea achizitionarii drepturilor de difuzare pentru UEFA Champions League si Supercupa Europei pentru perioada 2012 - 2015.
Potrivit sursei citate, cele doua hotarari au fost adoptate cu unanimitate de voturi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online