CA al SRTV: Publicitatea la TVR se va vinde printr-o regie proprie
Data publicarii: 09-11-2012 | Media
Consiliul de Administratie (CA) al Televiziunii Publice a decis, in sedinta de joi, infiintarea unei societati comerciale cu capital format 100% din active TVR care sa se ocupe de vanzarea spatiului publicitar.
Potrivit unui comunicat al TVR transmis AGERPRES, in acest sens, Consiliul de Administratie a decis anularea procedurii de licitatie pentru achizitionarea serviciilor de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al Televiziunii Romane si crearea unei comisii care sa pregateasca un proiect in vederea infiintarii unei regii cu capital 100% TVR.
Sursa citata precizeaza ca European Broadcasting Union (EBU) recomanda vanzarea spatiului de publicitate prin intermediul unei regii proprii, care sa functioneze autonom, dupa regulile pietei.
TVR mentioneaza ca multe dintre televiziunile publice din Europa, precum cele din Italia, Austria, Germania sau Belgia, au regii proprii de vanzare a spatiului de publicitate.
"Din octombrie 2011, de vanzarea spatiului de publicitate se ocupa Directia de Marketing si Vanzari a TVR, dupa ce, la 27 septembrie 2011, Consiliul de Administratie al TVR a decis renuntarea la contractul cu regia Splendid Media. TVR are de recuperat de la Splendid Media, care a gestionat vanzarea spatiului de publicitate la Televiziunea Publica pana in anul 2011, 29.704.563 de lei. Suma reprezinta contravaloarea facturilor fiscale la care se adauga penalitatile, conform contractului de cesionare a gestionarii spatiului de publicitate semnat intre cele doua parti la data de 25 martie 2009", se arata in comunicat.
Tot joi, membrii CA au hotarat ca la urmatoarea sedinta, dupa analizarea unei note de fundamentare prezentate de Departamentul Sport si Directia Economica, sa decida oportunitatea achizitionarii drepturilor de difuzare pentru UEFA Champions League si Supercupa Europei pentru perioada 2012 - 2015.
Potrivit sursei citate, cele doua hotarari au fost adoptate cu unanimitate de voturi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut