CEC Bank lanseaza Creditul APIA - Bunastare porcine
Data publicarii: 12-11-2012 | Finante-Banci
CEC Bank a incheiat cu Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), Fondul de Garantare a Creditului Rural (FGCR) si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii S.A. (FNGCIMM) conventiile privind finantarea capitalului de lucru pentru desfasurarea activitatilor curente de catre beneficiarii Masurii 215 - plati privind bunastarea animalelor - porcine. Astfel, incepand cu data de 9 noiembrie 2012, CEC Bank in parteneriat cu APIA a lansat cel de-al XVIII- lea produs de creditare destinat beneficiarilor eligibili pentru finantarea capitalului de lucru, pentru desfasurarea activitatilor curente, inclusiv pentru plata obligatiilor catre bugetul de stat si celelalte bugete.
Categoriile de clienti eligibili care pot accesa aceste credite sunt reprezentate de persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale sau persoane juridice care detin o exploatatie comerciala de tip A sau o exploatatie comerciala autorizata.
Creditele se acorda in LEI, iar valoarea creditului poate fi de pana la 80%-85% din valoarea sumelor mentionate in adeverintele emise de APIA, in functie de performanta financiara a clientului.
Costurile practicate in prezent de CEC Bank pentru finantarea acestor clienti sunt urmatoarele:
- dobanda: intre 9,4% si 9,9%, in functie de clasa de performanta financiara in care se incadreaza clientul;
- comision de gestiune de 0,25% aplicat la valoarea creditului acordat si perceput la acordarea creditului.
Rambursarea creditelor se va face integral la data primirii sumelor cuvenite beneficiarilor, dar nu mai tarziu de data stabilita in Conventia incheiata de banca cu APIA si FGCR/FNGCIMM sau in actele aditionale ulterioare.
"Prin incheierea acestui parteneriat, CEC Bank confirma inca o data implicarea in acordarea sprijinului clientilor care solicita finantare pentru desfasurarea activitatiilor in domeniul agriculturii, reusind sa ofere clientilor conditii avantajoase de creditare”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre acest produs de creditare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al Bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii dedicate finantarilor din domeniul agriculturii.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online